بازدید 2243
بازیهای آسیایی 2014

پولادگر:انتظار تکرار موفقیت ها را در اینچئون دارم

کد خبر: ۴۳۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 03 September 2014
رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه توقع تکرار موفقیت های گذشته را از ملی پوشان دارد، گفت: تنها نگرانی موجود میزبانی کره جنوبی است که همواره بهره کاملی از این امتیاز خود می برد.

سیدمحمد پولادگر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا به تشریح شرایط تیم ملی تکواندوی ایران پرداخت که شرح آنرا در زیر می خوانید:

*شرایط فعلی تیم ملی چگونه است؟

پولادگر: شرایط سختی داریم چرا که علاوه بر حضور در بازیهای آسیایی هم اکنون درگیر مسابقات انتخابی المپیک نیز هستیم که این مساله دشواری ها را دوچندان کرده است.

*حضور نفرات در مسابقات گرندپریکس را چگونه ارزیابی می کنید؟

پولادگر: واقعا مسابقات سختی است و حساسیت بالایی دارد چرا که بهترین نفرات جهان با رنکینگ فدراسیون بین المللی در آن حضور دارند و نمی توانید یک حریف ضعیف در این رقابت ها پیدا کنید.در طول سال 6 رقابت گرندپریکس برگزار می شود که باید در آنها حضور داشته و شانس کسب سهمیه المپیک را داشته باشیم که باید به آن مسابقات قاره ای و جهانی را هم اضافه کنیم.

* تکواندوی ایران دارای نفرات شاخصی است و نباید نگران بود؟

پولادگر: ما نیز نگران نیستیم چراکه پشتوانه بالایی داریم و با برنامه ریزی که فدراسیون وهیات های استانی در این سالها داشته اند ازلحاظ بازیکن در شرایط خوبی هستیم اما به هرحال حضور در این تعداد رویداد، دشواری خاص خودش را دارد.

*بازهم مشکلات مالی وجود دارد؟

پولادگر: این مساله که همیشگی است و ما سعی می کنیم بتوانیم درآمدها و هزینه را به نقطه صفر برسانیم ولی هنوز موفق نشده ایم. متاسفانه در بودجه فدراسیون ها افزایش قیمت ها و چند برابری شدن ارز در نظر گرفته نشده و همین مساله باعث بروز کاستی ها می شود. باید از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به دلیل حمایت های که از فدراسیون ها در این چند ماه داشته اند قدردانی کنم و ما نیز سعی می کنیم خود را با شرایط وفق دهیم.

*به نظر می رسد سعی دارید با صحبت های خود انتظارات را کاهش دهید؟

پولادگر: تجربه نشان داده که هر بار توقعات را کاهش داده ایم در نتیجه گیری عالی بوده ایم. باید نفرات در شرایطی باشند که تنها به تمرین و مسابقه تمرکز کنند و در این راه رسانه ها می توانند به ما کمک زیادی داشته باشند که از آنان می خواهم در این مدت باقی مانده تیم را یاری دهند.

*بالاخره چه انتظاری از تیم در اینچئون دارید؟

پولادگر: تکرار نتایج گوانگژ (3 طلا و یک برنز در مردان و 2 نقره و 2 برنز) در زنان بسیاردشوار است اما من توقع دارم که دراینچئون هم مدالهای خوشرنگ کسب کنیم.

*ولی برداشت ها از صحبت های شما به گونه دیگری بود؟

پولادگر: باور کنید به تیم ملی اعتقاد راسخی دارم و می دانم که توان کسب بهترین ها را دارد اما میزبانی کره جنوبی که خودش مهد تکواندوی جهان است برای ما معضل خواهد بود. آنان هرگاه میزبان بازیهای آسیایی بوده اند، بهترین نتایج را کسب کرده و برای تیم های رقیب در رشته های مختلف مشکل تراشی کرده اند.

*حرف پایانی.

پولادگر: پیش از این اعلام نکرده ام که از تیم توقع کسب موفقیت ندارم. به تیم اعتقاد دارم و می خواهم که بهترین نتایج را کسب کنند. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و دیگر نتایج دست خداوند است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر