بازدید 1590

اروپا الحاق زمین‌های کرانه باختری به رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد

کد خبر: ۴۳۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 03 September 2014
اتحادیه اروپا با انتقاد از تصمیم رژیم ‌صهیونیستی برای مصادره بخشی از سرزمین‌های اشغالی، اعلام کرد این اقدام را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت»، آمریکا و اتحادیه اروپا بار دیگر از اسرائیل خواستند تا در تصمیم خود در زمینه مصادره بخشی از زمین‌های کرانه باختری تجدید‌نظر کند.

«فرانک والتر اشتاین‌مایر» وزیر خارجه آلمان تصمیم برای اعلام 400 هکتار به عنوان اراضی این رژیم، را پیامی بد در زمانی نامناسب دانست.

«مایکل مان» سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم  دربیانیه‌ای اعلام کرد که اتحادیه اروپا هم تاکید دارد، هیچ گونه تغییری که بر خلاف مرزهای 1967 باشد از جمله بیت‌المقدس را به رسمیت نخواهد شناخت به جز بخش‌هایی که احزاب آنها را پذیرفته‌اند.

در بیانیه‌ای که مایکل مان به نمایندگی از اروپا منتشر کرده آمده است: «در شرایط حساس کنونی از هر تصمیم که ثبات را نقض کند و مذاکرات سازنده را که ناشی از آتش‌بس در غزه است را به خطر بیاندازد، باید جلوگیری شود.»

آلمان و آمریکا اعلام کردند که چنین اقدامی پیامی بد برای فلسطینیان خواهد بود و به راهکار تشکیل 2 دولت آسیب می رساند.

مقامات صهیونیستی قصد دارند ۴۰۰ هکتار اراضی نزدیک به منطقه «گوش اتزیون» در شهر «الخلیل» را مصادره کنند.

مقامات صهیونیستی این تصمیم را در واکنش به آنچه آدم‌ربایی سه نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست و کشتن آنها خواندند، اتخاذ کرده‌ است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر