بازدید 4693

مخابرات:شماره مشترک درسیستم crmجهت adslثبت گردید

کد خبر: ۴۳۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 03 September 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
بنده از مشترکین تلفن ثابت مرکز مخابرات شهید نظری هستم،برای گرفتن اینترنت از مرکز مذکور مشکل دارم و پس از مراجعات مکرر اعلام داشتند خط شما پی سی ام هست و شما می بایست با یک خط مسی همسایه های  خود عوض کنید یا اینکه درخواست رفع پی سی بدهید ان هم مشخص نیست که چه زمانی رفع شود و اصلا راهنمایی درستی نمیکنند. متاسفانه اصلا به خودشون زحمت  نمیدن و به راحتی ارباب رجوع رو از سرشون باز میکنند.یا روش دیگر تجهیز سیستم پی سی ام به دیتا اینترنت که فکر کنم پر هزینه باشد علی الایحال بنده نمیتوانم مشکلم را جای دیگری بیان کنم و به شما امان اوردم و امیدوارم ترتیب اثر داده شود تا مشکلم بر طرف شود.

پاسخ:
باسلام
احتراما ،درپاسخ به مطلب مندرج113/173 مورخ93/06/02 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،طی بررسی های بعمل آمده شماره تلفن اعلام شده مشترک محترم از pcmخارج وجهت دایری سرویس adsl درسیستم crmثبت گردیده است.لذا باتوجه به ناقص بودن مدارک موردنیاز جهت برقراری ارتباط از مشترک محترم درخواست می شودبه مرکز مخابرات مربوطه مراجعه ویا باشماره 2020تماس حاصل نمایند.

باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفترروابط عمومی وراهبردی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر