بازدید 8407

خاتمي تاکنون به موضوع رفع حصر ورود نکرده

:اگر تلاش هايي که مرحوم عسگراولادي براي رفع حصر آغاز کردند و آقاي مطهري به تنهايي دنبال کرد ،مجموعه اي از درون جريان اصولگرا هم اين تلاش ها را دنبال مي کردند خيلي مي توانست در رفع حصر اثربخش باشد درواقع ورود افراد اصولگرا يا حتي مراجع در حد و اندازه و هم وزن آقاي عسگراولادي درجهت رفع حصر موثرترين کار مي تواند باشد.
کد خبر: ۴۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴ 02 September 2014
خاتمي به هيچ وجه تاکنون به موضوع رفع حصر ورود نکرده است.

محمد جواد حق شناس ،عضو شوراي مرکزي اعتماد ملي با حضور در خبرگزاري آريا درباره مسائل سياسي روز پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.

اين فعال سياسي در بخشي از اين گفتگو درباره کابينه روحاني گفت:اگرچه جريان اصلاحات همچنان از آقاي روحاني و دولت ايشان حمايت مي کند اما نسبت به کابينه انتقادات جدي دارد .درواقع از زماني که آقاي روحاني کابينه اش را معرفي کرد تا به امروز اين انتقادات وجود دارد.
وي تاکيد کرد:اصلاح طلبان نسبت به عملکرد اقتصادي دولت نيز انتقاداتي دارند به عنوان مثال اشکالاتي که درزمان توزيع سبد کالا به وجود آمد يا حتي در انتخاب استانداران نيز همچنان مشکلاتي وجود دارد.

حق شناس انتقاد به برخي مواضع رييس جمهور را نيز وارد دانست اما درعين حال گفت:اصلاح طلبان با وجود تمام اشکالات در دولت اما انکار نمي کنند که همچنان در حمايت از دولت قدم برمي دارند.

وي تقويت کابينه را ضروري دانست و تاکيد کرد:متاسفانه در هشت سال گذشته خرابي هاي بسياري در حوزه هاي سياست خارجي و اقتصاد کشور حادث شده است و لطمات جدي در اعتماد مردم نسبت به نظام سياسي وارد شد که البته انتخابات 93ترميمي بود براي کسب اعتماد مجدد  مردم به نظام .ازاين رو بنده معتقدم دولت روحاني فرصت دوباره اي براي نظام است که شايد ديگر تکرار نشود لذا بايد از اين فرصت حداکثر استفاده را کرد  البته اين به اين معنا نيست که اگر دولت تحت تاثير فشار، افردي را به مجلس معرفي کرده درحال حاضرآقاي روحاني  نتواند در کابينه تجديد نظر کند و مجموعه اي کارآمدتر ، مقتدرتر  و هماهنگ تر با برنامه و وعده هاي  خود در کنار هم تعريف کند.

حق شناس دربخش ديگري از اين گفتگو درباره نقش خاتمي در رفع حصر نيز گفت:آقاي خاتمي به هيچ وجه تاکنون در اين حوزه ورود نکرده اند البته شايد ايشان براي حل ماجرا خواسته باشند کمکي کنند اما تاکنون ورود به اين موضوع نداشته است.

وي تاکيد کرد:بنده ادامه حصر را به مصلحت هيچ کس نمي دانم همانطور که اتفاقات 88به نفع هيچ کس نبود.

عضو حزب اعتماد ملي گفت:اگر تلاش هايي که مرحوم عسگراولادي براي رفع حصر آغاز کردند و آقاي مطهري به تنهايي دنبال کرد ،مجموعه اي از درون جريان اصولگرا هم اين تلاش ها را دنبال مي کردند خيلي مي توانست در رفع حصر اثربخش باشد درواقع ورود افراد اصولگرا يا حتي مراجع در حد و اندازه و هم وزن آقاي عسگراولادي درجهت رفع حصر موثرترين کار مي تواند باشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر