بازدید 12002

اهدای اعضای بدن مرد 44 ساله به بیماران نیازمند

کد خبر: ۴۳۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ 02 September 2014
روز گذشته بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب بار دیگر وداع تلخ یک خانواده با عزیزشان را به خود دید؛ مردی که در راه تامین معاش خانواده دچار مرگ مغزی شده بود و خانواده اش با رضایت کتبی و اهدای اعضا، جان چند بیمار نیازمند را خریدند.

به گزارش داراب آنلاین، بعد از ظهر دیروز مادر، برادران، همسر و فرزندان «یوسف کریمی» مرد 44 ساله اهل شهر فدامی از توابع بخش فرگ شهرستان داراب که در اثر حادثه ای در حین کار ساختمانی دچار مصدومیت شدید از ناحیه گرده شده و سپس مرگ مغزی شده بود، فرم های اهدای عضو را امضا کرده و عامل نجات چند بیمار منتظر پیوند در نقاط مختلف استان و کشور شدند.

به گفته یکی از اعضای خانواده، یوسف 44 ساله در حین کار با دستگاه برش سنگ (فرز) به علت شکستن ناگهانی سنگ فرز و برخورد آن با دو رگ اصلی گردن، دچار مصدومیت شدید شده بود و علی رغم عمل جراحی و ترمیم یکی از رگ ها، وی دچار مرگ مغزی شد.

روز گذشته مادر، برادران، همسر و فرزند کوچک "یوسف"  با حضور در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب، با وی وداع کردند.

به زودی با اعزام آمبولانس مجهز به دستگاه مراقبت های ویژه، "یوسف کریمی" جهت اهدای اعضاء به شیراز منتقل و پس از طی روال اداری و تایید پزشکان عمل های پیوند انجام می شود.

مردم نوعدوست داراب می توانند جهت تکمیل فرم اهدای اعضای خود به دفتر انجمن بیماران کلیوی داراب واقع در «خیابان 22 بهمن - چهار راه آزادی-فروشگاه مومن» مراجعه نمایند. تلفن تماس این انجمن 07326242093 می باشد.

روحش شاد و یادش گرامی باد...


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار