بازدید 2419

دفتر باشگاه استقلال پلمپ شد

کد خبر: ۴۳۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 02 September 2014
سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه مشکل پلمپ ساختمان این باشگاه حل شده است تاکید کرد: در حال مذاکره با شهردار منطقه هستیم تا این مشکل را به نوعی حل کنیم.

به گزارش مهر، مسئولان باشگاه استقلال امروز با یک مشکل ناخواسته مواجه شدند. ماموران شهرداری منطقه برای پلمپ ساختمان این ساختمان به محل باشگاه استقلال در سعادت آباد رفتند و تلاش کردند حکم خود را اجرایی کنند. آنها مدعی شدند که اخطارهای زیادی از قبل به باشگاه فرستاده بودند که کاربری ساختمان باشگاه مسکونی بوده و امور مربوط به باشگاه را در ساختمان یاد شده پی بگیرند.

از طرفی دیگر تابلوهایی که در بیرون باشگاه نصب شده بودند هم مورد اعتراض ماموران شهرداری قرار گرفتند و حتی عنوان شده بود که یکی از دلایل اصلی پلمپ ابن باشگاه نصب همین تابلوها بود که به هر صورت با تلاش مسئولان باشگاه، ساختمان رفع پلمپ شد تا موقتا شرایط به حالت عادی باز گردد.

سیدسعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار مهر، گفت: پلمپ باشگاه به خاطر کاربری آن بوده که ماموران شهرداری مدعی شدند که کاربری آن باید مسکونی باشد. ما نمی‌دانیم که چه کسی شکایت کرده ولی در حال مذاکره با شهرداری منطقه هستیم تا این مشکل را به نوعی حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تابلوهای بیرون ساختمان هم مشکل ایجاد کرده بود، گفت: نه این موضوع مشکل ساز نیست. تابلوها از قبل مجوز داشتند و پلمپ باشگاه برای این نبوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر