بازدید 5497

صفوی: آمریکائیها مجبورند به ایران امتیاز بدهند

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است، تاثیرگذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکائیها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند،چرا که دست برتر با ایران است.
کد خبر: ۴۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ 02 September 2014
سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است، تاثیرگذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکائیها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند،چرا که دست برتر با ایران است.

به گزارش ایسنا، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که در جمع شورای فرماندهان و مسئولین سپاه ثارا.. استان کرمان سخنرانی می کرد، با اشاره به رسالت کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت: رسالت ما پاسداران در دهه چهارم انقلاب سخت تر از دهه های قبل شده است . ممکن است تهدیدات از لحاظ سخت افزاری کمتر شده باشند ، ولی از نظر نرم افزاری پیچیدگی مسائل بیشتر شده است و علت اصلی آن هم درهم تنیدگی مسائل فرهنگی اقتصادی ، سیاسی با امنیت ملی است.

وی افزود: به نظر می رسد پاسداران برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی، به شاخصه ها، عوامل و مولفه های جدیدی باید مجهز شوند.

قدرت آمریکائیها رو به کاهش می رود و دیگر مانند گذشته نمی توانند در مسائل منطقه یکه تاز باشند.

سرلشکر صفوی در تشریح عوامل و شاخصه های توانمندساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کسب دانایی و ارتقاء علمی در ابعاد مختلف جهت دفاع از امنیت ملی پایدار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و فهم و درک مسائل راهبردی و تغییر و تحولات پیرامونی چمهوری اسلامی ایران مانند مسائل سوریه ، لبنان ، عراق ، غزه و یمن و اینکه قدرت آمریکائیها رو به کاهش می رود و دیگر مانند گذشته نمی توانند در مسائل منطقه یکه تاز باشند، بایستی در اولویت این نهاد انقلابی باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته است، تاثیر گذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکائیها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند ، چرا که دست برتر با ایران است.

سرلشکر صفوی ، تقویت مبانی اعتقادی و بصیرت سیاسی با انس بیشتر و معرفت قرآن و معارف اهل بیت ، خصوصا تفکر مهدویت و شناخت نسبت به جهان اسلام و آماده سازی تشکیل امت واحده و همچنین حرکت به سمت فرهنگ و تمدن نوین اسلامی را از شاخصه های لازم و جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: کسب آمادگیهای رزمی و انگیزه های جهادی و اشراف اطلاعاتی نسبت به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی برای عموم پاسداران یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در عرصه سازندگی کشور و در پروژه های کلان که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا می گردد و همچنین در کارهای مرتبط با بسیج سازندگی در مناطق محروم کشور ، سپاه به دولت کمک می نماید.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در راستای کمک به نهضت های آزادی بخش اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی گفت:کمک به نهضت‌های آزادی بخش اسلامی که در مقابل رژیم صهیونیستی مشغول جهاد هستند در راستای دفاع عمیق استراتژیک در مقابل تهدیدات احتمالی این رژیم جنایتکار علیه انقلاب اسلامی است و بایستی ادامه یابد.

سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به متجاوزان،گفت:آمریکائی‌ها علت شکست خود را در صحنه های مختلف، به خوبی درک می کنند و همچنین اسرائیلی ها می دانند هواپیمای بدون سرنشینی که در جهت اهداف خود به خاک جمهوری اسلامی ایران ارسال کردند و نیروی هوافضای سپاه با اقتدار و با اولین موشک آن را منهدم کرد، این اقدام پیام‌آور عزت و آمادگی همه جانبه نیروی هوا فضای سپاه است که در آینده برای هرگونه تهدیدی، بدون اتلاف وقت با پاسخی کوبنده و قاطع روبرو خواهند بود.

وی اضافه کرد: رهبری انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای به عنوان رهبر قدرتمند جهان اسلام در مقابل آمریکائی ها و صهیونیست ها ایستاده است و صهیونیست ها در عرصه های مختلفی شکست خورده اند و رهبری انقلاب اسلامی فرمانده دفاع از بلاد اسلامی است و آنرا یک وظیفه الهی می‌داند.

وی با اشاره به سخنان خود در راهپیمایی روز قدس مشهد مقدس ، گفت: در روز قدس در مشهد مقدس 2 نکته را پیش بینی کردم . نخست آنکه سران رژیم صهیونیستی عقل استراتژیک ندارند و دوم آنکه این جنگ به نفع فلسطینی ها با پیروزی توام خواهد بود . دلیل پیروزی فلسطینی ها این است که با تمام اعتقاداتشان جنگیدند و شهدای بسیاری را در این راه دادند و شهادت طلبی را ،شهیدان ایران اسلامی به آنها آموختند و دفاع مقدس ایران الگویی شد برای مجاهدان فلسطینی که راه آزادی فلسطین از مسیر قرآن و اسلام و جهاد و شهادت می‌گذرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی