بازدید 1760

کونته: هیچ پیامی به بالوتلی نداده‌ام

کد خبر: ۴۳۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ 02 September 2014
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید برای دعوت نکردن ماریو بالوتلی هیچ پیامی به او نداده است. او تاکید کرد هر بازیکنی که آماده باشد را به تیم ملی دعوت می‌کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا در دیداری دوستانه چهار روز دیگر به مصاف هلند می‌رود. این نخستین حضور کونته در نیمکت آتزوری است. سرمربی سابق یوونتوس فهرست خود برای دیدار دوستانه برابر هلند را اعلام کرد که نکته جالب اینکه در این فهرست نامی از ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی سابق میلان و کنونی لیورپول به چشم نمی‌آید.

رسانه‌های ایتالیایی پس از دعوت نشدن بالوتلی نوشتند که کونته با این اقدام خود به سوپر ماریو هشدار داده است که جایی در ترکیب تیم او ندارد اما خود کونته چنین نظری ندارد. او گفت: بالوتلی را مدت‌هاست زیر نظر گرفته‌ام. دعوت بازیکنان براساس عملکرد لحظه به لحظه آنهاست و بدون شک این ترکیب دستخوش تغییر خواهد شد. من هیچ پیامی برای هیچ بازیکنی ندارم. تمام کسانی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند چگونه کار می‌کنم. جایگاه هیچ بازیکنی در تیم ملی تضمین شده نیست. هر بازیکنی را که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا را داشته باشد دعوت می کنم.

کونته نخستین تمرین خود را با تیم ملی فوتبال ایتالیا روز دوشنبه انجام داد. او می‌گوید لحظات خاصی را تجربه کرده است: بدون شک روز خاصی برای من بود. برای نخستین بار در کوفرسیانو- کمپ تمرین تیم ملی ایتالیا- به عنوان بازیکن ظاهر شدم و الان هم نخستین روز مربیگری خود را تجربه می‌کنم. واقعا احساس جالبی دارم. این جایگاه مرا به لرزه درآورده است. هیجان زده شده‌ام. من بعد از 30 سال دوباره به اینجا برگشته‌ام. وارد تجربه جدیدی شده‌ام. این یک چالش بزرگ برای من است. اطمینان دارم که می‌توانم خواسته مردم کشورم را درک کنم. من شغل بسیار سختی را قبول کرده‌ام. امیدوارم بتوانم این وظیفه سنگین را به خوبی انجام دهم.

تیم ملی فوتبال ایتالیا خود را آماده حضور در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها