بازدید 6545

تابش: موج سوال و استیضاح از وزرا در راه است

نماینده اردکان در مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: هنوزیکسال از کار دولت نگذشته یکی از فرهیخته ترین اعضای کابینه را از دولت گرفتیم و موج سوال و استیضاح را در راه داریم.
کد خبر: ۴۳۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ 01 September 2014
نماینده اردکان در مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم گفت: هنوزیکسال از کار دولت نگذشته یکی از فرهیخته ترین اعضای کابینه را از دولت گرفتیم و موج سوال و استیضاح را در راه داریم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در ادامه بازدید از حوزه انتخابیه خود در جمع اهالی محله قطب آباد اردکان حضور یافت و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم این محله پرداخت.

وی در این نشست که فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورا و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود:این دوشهید بزرگوار، دو اسوه و دو الگوی به تمام معنا انسان، شریف، وقت گذار و فداکار بودند؛ افرادی که ازجانشان و از آبرویشان، برای عظمت این ملت سرمایه گذاری کردند و افتخار آفریدند، جامعه کارمندی ما باید به نمادهایش افتخار کند و در راه خدمتگذاری به مردم روش و منش این اسوه ها را الگو قرار دهد.

تابش با اشاره به تحولات منطقه ای و قدرت گرفتن تندروهای داعش گفت: پیش زمینه تشکیل داعش، به نوع نگاه و برداشت آنها از اسلام باز می گردد که در القاء و تقویت این تفکرات دست برخی قدرت‌های استکباری و منطقه ای پیداست.

وی اضافه کرد: در اسلام امروز یک خط فکری می‌شود داعش و القاعده و طالبان که به اسم احیای فریضه وبه استناد ازقرآن وآیات واحادیث وروایات دست به کشتار همنوعان خود می زنند و یک خط فکری هم میشود تفکری که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دارند، تفکری که آقای خاتمی دارد، تفکری که بهشتی‌ها، رجایی‌ها، باهنرها و مطهری‌ها داشتند؛ این تفکرات است که میتواند نمایانگر اسلام واقعی و رحمانی حضرت محمد(ص) در جهان باشد؛ خون شهید رجایی وباهنر و شهیدبهشتی تفکر داعشی های ایران را بر ملا ساخت؛ افرادی که با تفکرات غلط و افراطیشان ناخود آگاه اسلام هراسی را ترویج می کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این گروهها درایران جایگاهی ندارند ومردم آنها را شناخته‌اند، البته یک عده قلیل سعی دارند افرادی را که جلوی این تفکرات انحرافی ایستادگی کردند را به هر طریق ممکن از صحنه خارج کنند چون فکر و بیان آنها این تفکری را که درایران میتواند منجر به تفکر داعشی وطالبانی و القاعده ای شود آشکار وهویدا می کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با ابراز نارضایتی از برخی هجمه های ناروا و سنگ اندازی ها علیه دولت منتخب مردم گفت: از جمله دستاوردهای عظیم این انقلاب ، به رسمیت شناخته شدن اعمال حق حاکمیت توسط مردم است.

تابش تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون رای مردم بر هر چیزی مقدم و نافذ بوده است مردم آمده اند در یک انتخابات پر شور، به فردی رای داده اند که شعارها و برنامه هایش مورد قبول آنها بوده است، ما به عنوان نماینده ملت باید به تفکری که مردم به آن رای داده‌اند احترام بگذاریم، رییس جمهور را در پیاده کردن برنامه ها و تحقق شعارهایش همراهی کنیم.

وی افزود: تفکری که معتقد به آزادی بیان است، تفکری که میخواهد جوامنیتی درجامعه حاکم نباشد، تفکری که می گوید چرخ انرژی هسته ای بچرخد، چرخ زندگی مردم هم بچرخد.

وی اضافه کرد: آقای روحانی آمده با سعی وتلاش فراوان تحریم‌ها را بشکند و مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم را کم کند، حالا اگر ما بخواهیم کارشکنی کنیم در حق مردم ظلم نکرده‌ایم؟ اگرمردم درتامین نیازهای اولیه و معیشتی خود بمانند جامعه دچاربسیاری ازمعضلات وآسیب‌های اجتماعی وفرهنگی می شود که آن را داریم می بینیم و مهمتر آنکه اگر کمک نکنیم دولت موفق شود و احساس امید از جامعه رخت بر می‌بندد و مردم به مسئولان و مجموعه حاکمیت بی اعتماد می شوند. تا کی می خواهیم این سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آنان به حاکمیت را خواسته و ناخواسته بازی دهیم؟

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته که این دولت هم نواقصی دارد، بنده بارها عرض کرده ام ما با کسی عهداخوت نبسته ایم؛ آن بالا خدا و این پایین هم مردم، هرچه رضایت خداوند وهرچه مصلحت مردم است همان را می گوییم ومی خواهیم و انشالله عمل می کنیم.

این عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت با اشاره به استیضاح وزیر علوم تصریح کرد: هنوزیکسال از کار دولت نگذشته یکی از فرهیخته ترین، عالمترین ودانشمندترین اعضاء کابینه را از دولت گرفتیم! و موج سوال و استیضاح که هم وقت گیر است و هم وزرا را در مجموعه تضعیف می کند در راه داریم، اجازه بدهیم کارکنند و مقدورات و امکانات و اختیارات دولت را در نظر بگیریم سپس اگرمشکلی دیدیم اقدام کنیم.

تابش افزود: به لطف خدا و با همت مسئولین، اردکان در مسیر رشد و ترقی و پیشرفت قرار گرفته است و ما هر آنچه در توان داشته ایم در جهت خدمت به مردم شریف این منطقه به کار بسته ایم و انشاالله با برنامه ریزی درست باید توسعه متوازن را در شهرستان رقم بزنیم تا رفاه و امنیت، فرهنگ و محیط زیست در همه تصمیم گیریها مد نظر باشد .

وی همچنین گفت: ما جلسات متعددی را در رابطه با این موارد با صاحبان صنایع و مسئولین و مدیران کل ذیربط داشته ایم و قاطعانه با افراد متخلف و سودجو که تنها به فکر منافع خویش هستند و به نیازهای مردم و خواسته های آنها توجهی ندارند برخورد میکنیم؛ در رابطه با رینگ شهری که مدتی هم هست از زمان آن می گذرد بنده به مسئولین توصیه کردم با دید وسیع و آینده نگری نسبت به اجرایی شدن آن اقدام کنند که خوشبختانه قدم های خوبی در این راستا برداشته شده است.

نماینده مردم اردکان در پایان خاطرنشان کرد: در ارتباط با مشکلات این محله که مردم آن شهدا زیادی را تقدیم انقلاب نموده‌اند و نیازهای آنها در خصوص تعریض خیابان، پارک، مخزن و نیز برداشت آب، مجوعه فرهنگی، آسفالت معابر و همچنین مسکن جوانان مسئولان اقداماتی کرده و خواهند کرد که در ادامه جلسه توضیح خواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر