بازدید 8464
حیدری:

بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.
کد خبر: ۴۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 01 September 2014
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری در مراسم کلنگ زنی شامگاه گذشته در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان و باغ موزه معین که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر در پارک شهروند اهواز برگزار شد، عنوان کرد: احداث این دو پروژه با حمایت ویژه شورای شهر اهواز و پیگیری مجدانه شهردار صورت گرفته است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پروژه احداث باغ موزه ایران زمین یک پروژه فاخر برای استان محسوب می شود و پروژه پارک بانوان نیز در شرایط کنونی جامعه از ضرورت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به احداث یک موزه دفاع مقدس در کنار این مجموعه گفت: احداث این موزه در راستای خوزستان شناسی و جذب گردشگر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه بحث تفکیک جنسیتی در راستای تکریم بانوان است اظهار کرد: این طرح به منظور کوچک شمردن بانوان نیست.بانوان انسان هایی متمدن و فاخر هستند که تمایل دارند با رعایت حدود شرعی و با آرامش و شادی زندگی کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.

وی با بیان اینکه تفکیک زنان و مردان در محل کار در سال های گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده بود گفت: در پیشرفته ترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشجویان دختر و پسر را از یکدیگر تفکیک کرده اند و این مسئله منجر به رشد علمی در دانشگاه ها خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۰
انتشار یافته: ۲۲
یعنی روز مادر و ... تفکیک جنسیتی بدیم؟
در پیشرفته ترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشجویان دختر و پسر را از یکدیگر تفکیک کرده اند و این مسئله منجر به رشد علمی در دانشگاه ها خواهد شد.!!!!!!!
ریشه های فرهنگ جامعه با سیاست های غیر عقلانی دارد میخشکد...
برای رشد علمی دانشگاه ها هزار کار دیگه هم بایذ کرد که شما چشمتان را بستید و فقط همین یه مقوله رو میبینید
شادی؟؟؟
هدیه زوری ؟؟؟
به امید روزی که خیابان دختران...پیاده روی دختران...پارک دختران هم که افتتاح شد..متروی دختران...تاکسی دختران...موزه ی دختران...استان دختران...افتتاح بشه...به این میگن تفکیک جنسیتی نه اونی که شما میگی :))
اصولا دوست ندارم در مورد مسائل اجتماعی تک بعدی نگاه کنم و آنرا بسیار مضر می دانم.
خوشم میاد که من اولین نفرم که این مقاله رو خوندم هنوز هیشکی نظر نداده...
واقعا اینطوره؟؟
هیهات که از درد مردم خبر ندارید
هیهات
بهترين هديه به بانوان اين است كه بتوانند در قوانين از حقوق مساوي با مردها برخوردار باشند تا اينقدر در زندگي به اين قشر ظلم نگردد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
پس لطفا سربازی بروید و مهریه هم نخواهید
شما کجا رفتید نظر سنجی کرده اید که این حرف را می زنید؟ یه نظر سنجی عمومی بکنید بعد از جانب مردم حرف بزنید
از يك طرف ميكوييد ازدواج كمتر صورت ميبذيرد از طرف ديكر تفكيك ميكونيد اصلا معلوم است جه ميكنيد?
یک از دلایل ازدواج نکردن مردم اینه که دچار اختلالات روانی شدن از همین قوانینی که تقریبا میشه گفت یک جور نفرت درست کرده بین جنس مخالف..خداوند همه را به راه راست هدایت کند...
بالاترین توهین به بانوان و بدترین برخورد با آقایان است. خیلی بد است خیلی بد. هر کس نداند فکر میکند در این مملکت آقایان چگونه اند که بانوان را از آنها جدا میسازند. یا بانوان چه اشکال و ایرادی دارند که باید از نظر آقایان دور نگه داشته شوند. برویم قدری فکری به حال فکر خودمان بکنیم.
تا کی تفکیک جنسیتی؟
به نظرتون جواب داده تا امروز؟
سلام شنیده ام امام خمینی نظر دیگری داشت در کجا و در چه مسائلی تفاوت در تفکیک جنسیتی مطلوب است؟ به رضاع کبیر مبتلی نشویم.
اگر مرحله به مرحله خیابانها وبعد کوچه ها ودرنهایت خانه هارا زنانه مردانه باید کرد
خيا بأنها زنانه ومرد انه شود بهتر است مخصوصا در أهواز
باعث تاسف است که ایشان نماینده ما هستند
اسم دانشگاه رو هم ایشان بفرمایند ممنون میشویم !! ما که چیزی نیافتیم!
در پیشرفته ترین دانشگاه های کشور آمریکا دانشجویان دختر و پسر را از یکدیگر تفکیک کرده اند????????????? خداوکیلی اسم این دانشگاهها رو بیارین! اخه کدوم دانشگاه سطح بالایی تو آمریکا این کارو کرده؟ اصلا طرح تفکیک خوب! چرا دروغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی