بازدید 6025

ارزیابی آقا تهرانی از عملکرد یکساله دولت

نماینده تهران در مجلس در ارزیابی از فعالیت یکساله دولت تأکید کرد که دولت تدبیر و امید، باید خیلی بهتر از اینها جلو برود.
کد خبر: ۴۳۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 01 September 2014
نماینده تهران در مجلس در ارزیابی از فعالیت یکساله دولت تأکید کرد که دولت تدبیر و امید، باید خیلی بهتر از اینها جلو برود.

مرتضی آقا تهرانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به عنوان یک شهروند، توقعم از دولت تدبیر و امید خیلی بیشتر است، وقتی می گوییم دولت تدبیر و امید، باید خیلی بهتر از اینها جلو برود و می تواند این کار را بکند منتها تلاش بیشتری در جهات مختلف لازم دارد.

او ادامه داد: ممکن است گفته شود که تورم پایین آمده ولی باید وضعیت مردم را ملاحظه کرد، قیمت ها به صورت سرسام آور بالارفته و آزار دهنده است، دولت باید بیشتر به فکر باشد و جلسات بیشتری بگذارد و در مورد آنها بحث و بررسی کند و با مردم بروند و بیایند تا مشکلات آنها را بیشتر بدانند تا خدای نکرده باعث نشود مردم احساس کنند کار دیگری می‌شود و حرف دیگری زده می‌شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی در مورد وضعیت فرهنگی حاکم بر جامعه در یک سال گذشته نیز گفت:‌فرهنگ هم همین طور است و اتفاقاً‌ وقتی وارد عرصه فرهنگ می شویم سخت تر است چون وقتی الان شروع می کنیم زمان دیرتری جواب می‌دهد و کار زیادی لازم دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان