بازدید 3176

آلگری: مقایسه شدن با کونته برایم لذت بخش است

کد خبر: ۴۳۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ 31 August 2014
سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار نخست برابر کیه‌وو راضی است. او می‌گوید مقایسه با کونته برای او لذتبخش است.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های سری A با یک گل برابر میزبانش کیه‌وو به پیروزی رسید تا مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جدید یوونتوس که برای نخستین بار روی نیمکت این تیم ایتالیایی در رقابت‌های سری A نشست از عملکرد بازیکنانش راضی است. او گفت: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم اما فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم تا در نهایت با همین اختلاف کم به پیروزی برسیم. مهم این بود که بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. بازیکنان یوونتوس نهایت تلاش خود را در این دیدار به کار بردند. درست است که تنها با یک گل برابر حریف خود به پیروزی رسیدیم اما نمایش بسیار خوبی داشتیم. بازی در ورزشگاه خانگی کیه‌وو اصلا آسان نیست. من از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

او ادامه داد: متاسفانه بدشانس بودیم. باید همین منوال را ادامه دهیم و تلاش کنیم تا در دیدارهای آینده خود هم به پیروزی برسیم. بسیار زود است که از همین الان به قهرمانی فکر کنیم. هنوز آغاز فصل است و بازیهای زیادی پیش‌رو داریم. نباید فشاری را روی خود احساس کنیم. بلکه باید با آرامش و تمرکز بالا به کار خود ادامه دهیم. راه آسانی در پیش نداریم. تیم‌های زیادی در این فصل تغییر کرده‌اند و الان با آرایش جدیدی به میدان می‌آیند. بعضی تیم‌ها فصل قبل نمایش خوبی نداشتند و الان آماده اند تا دوباره مدعی شوند و جبران کنند.

آلگری در ادامه سخنان خود به ستایش از کومان بازیکن جدید تیمش پرداخت و گفت: کومان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و من از عملکرد او رضایت دارم. او بازیکنی جوان و بااستعداد است که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. او نباید اسیر حاشیه‌ها شود. من از عملکرد شاگردانم در این دیدار راضی هستم. البته بعضی از دقایق عصبانی می‌شدم و فریاد می زدم چرا که شاگردانم نمی توانستند توپ را به خوبی به گردش درآورند.

آلگری در پایان سخنان خود درباره مقایسه شدن با آنتونیو کونته این گونه پاسخ داد: من انگیزه‌های زیادی در یوونتوس دارم. من خودم را خوش شانس می‌دانم چرا که هدایت دو تیم بزرگ میلان و یوونتوس را برعهده گرفته‌ام. برایم لذت بخش است که با کونته مقایسه می‌شوم. اما به این موضوع‌ فکر نمی‌کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت یوونتوس است. امیدوارم که بتوانم در تیم جدیدم انتظارات را برآورده کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار