بازدید 2633

مورینیو : بازیکنان اورتون سعی در تحریک کاستا داشتند

کد خبر: ۴۳۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ 31 August 2014
سرمربی چلسی از بازیکنان اورتون برای تحریک دیگو کاستا انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا از یورواسپورت، چلسی در هفته سوم لیگ برتر شنبه شب در ورزشگاه گودیسون پارک، در برابر اورتون با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید.

خوزه مورینیو سرمربی چلسی با تحسین از بازی خوب تیمش گفت: جدا از اشتباهات دفاعی تیم ، بازیکنان اورتون سعی در ایجاد مشکلات برای تیم چلسی داشتند.

وی افزود: خو شبختا نه این تیم چلسی بود که توانست از فرصت خود به بهترین نحو استفاده کند و پیروز از میدان خارج شود. خوشحالم که با 3 امتیا ز این ورزشگاه را ترک می کنیم. وقتی به اینجا می آیی و تیمت 6 گل به ثمر می رساند دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. 

این سرمربی پرتغالی عملکرد دیگو کاستا را در این دیدار فوق العاده دانست و گفت : دیگو که شاید این فصل بهترین بازیکن لیگ برتر باشد در سه بازی خود دو کارت زرد دریافت کرد . من صحبتی در این مورد ندارم، اما این که بخواهیم برای او چالش ایجاد کنیم و او را در زمین مسابقه تحریک کنیم، ناامید کننده است . 

سرمربی آبی پوشان لندن گفت: فکر نمی کنم این فوتبال انگلیسی باشد. تیم اورتون همیشه به دنبال این بوده که فوتبال پاک و زیبایی را به نمایش بگذارد. اما در این دیدار تحریک کردن دیگو را از سوی بازیکنان اورتون شاهد بودیم. 

دیگو کاستا اسپانیایی شب گذشته چهارمین گلش را در سومین بازی برای چلسی به ثمر رساند. 

چلسی دو هفته دیگر باید در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف سوانزی برود و سپس در هفته پنجم برابر منچسترسیتی قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل