بازدید 2688

تمجید دیگو سیمئونه از بازیکنان تیمش

کد خبر: ۴۳۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 31 August 2014
سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید از بازی شاگردانش در بازی برابر ایبار تمجید کرد و آنها را شایسته برد در این دیدار دانست.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید موفق شد در هفته دوم لیگا به اولین برد خود در این فصل دست یابد و ایبار را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

دیگو سیمئونه سرمربی آتلتیکومادرید پس از پیروزی تیمش برابر ایبار گفت: فکر می‌کنم تیمم کاملا سرتر از حریف بود و بازی کاملا یک طرفه‌ای را به نمایش گذاشتیم. توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و چندین گل نیز نزدیم. باید در همان نیمه نخست کار حریف را تمام می‌کردیم، ولی مهاجمانم قدر موقعیت‌هایشان را ندانستند و نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه نخست سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما وقتی نتوانی گل بزنی روحیه خودتان را از دست می‌دهی و حریف به خودباوری می‌رسد. من برای ایبار احترام زیادی قائلم. آنها بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. تیم من بازی‌های حساسی را قبل از شروع لیگا پشت سر گذاشت و این باعث شده بود که کمی خسته شویم. مطمئن هستم در آینده بهتر خواهیم شد و پیشرفت خواهیم کرد.

سیمئونه ادامه داد: باید این نتیجه‌ را خیلی سریع فراموش کنیم و به فکر پیروزی در بازی‌های آینده باشیم. کسب این پیروزی خانگی روحیه تیمی ما را برای بازی‌های آینده بالا می‌برد. متاسفانه در همان هفته‌ نخست دو امتیاز را از دست دادیم و این به ضرر ماست، چرا که می‌خواهیم مثل فصل گذشته در کورس قهرمانی باشیم و رقیبانمان در هفته‌ نخست بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

سرمربی آتلتیکو مادرید ادامه داد: تیم را در این فصل دچار تغییر و تحول کردیم. انتظار این را داشتیم که پس از این موفقیت‌های چند بازیکن تیم را ترک کنند و ما نیز خون جدیدی وارد رگ‌های آتلتیکو مادرید کردیم. امیدوارم که در این فصل نیز مانند فصل قبل بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از عنوان قهرمانی خود در لیگا دفاع کنیم.

سرمربی آرژانتینی در پایان سخنان خود درباره این سوال که تیم او شانسی برای قهرمانی در فصل جدید رقابت های لیگا دارد اینگونه پاسخ داد: طبیعتا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگا بسیار سخت است اما من می‌خواهم باردیگر تاکید کنم ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید و بارسلونا در طول 38 هفته رقابت کنیم.

آتلتیکو مادرید در فصل نقل و انتقال تابستانی دیگو کاستا، فیلیپه لوئیس و تیبو کورتوآ را به چلسی داد و داوید ویا نیز به نیویورک‌سیتی پیوست. این تیم به جای گلزن برزیلی‌الاصل خود توانسته ماریو مانژوکیچ را به خدمت بگیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر