بازدید 10451
وزیر راه:

پروازهای شب فرودگاه مهرآباد متوقف می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور تامین رفاه حال ساکنین مجاور فرودگاه مهرآباد طی دو ماه آینده پروازهای شب در این فرودگاه متوقف می شود.
کد خبر: ۴۳۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 31 August 2014
وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور تامین رفاه حال ساکنین مجاور فرودگاه مهرآباد طی دو ماه آینده پروازهای شب در این فرودگاه متوقف می شود.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است که تمام پروازهای هوایی در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 تا 5 صبح متوقف شود و مقدمات انجام این کار در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه برای افزایش رفاه ساکنین مجاور فرودگاه مهرآباد باید پروازها در این فرودگاه ساماندهی شود گفت: انتقال فرودگاه مهرآباد به فرودگاه های دیگر به این سادگی نیست و حرف هایی که در این زمینه گفته می شود زمان بر است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بیشتر کشورها در فرودگاه هایی که در داخل شهرهای بزرگ هستند زمان نشست و برخاست هواپیماها را ساماندهی می کنند و این روش امروز در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان انجام می شود.

وی گفت: فرودگاه امام(ره) برای پذیرش همه پروازهای مهرآباد ظرفیت ندارد و هم اکنون سالانه تنها پنج میلیون مسافر از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) جا به جا می شوند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پروژه اپرون شرقی فرودگاه مهرآباد امروز به بهره برداری رسید و ما تلاش می کنیم طی سه ماه آینده نیز پروژه اپرون غربی مهرآباد نیز به بهره برداری برسد.

وی در خصوص افزایش ناوگان هوایی کشور یادآور شد: بخش خصوصی اجازه دارد از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی کشور سرمایه گذاری کند و هر سرمایه گذاری که تمایل دارد می تواند طرح خود را در این زمینه ارایه دهد، ضمن اینکه در مدت اخیر 10 فروند هواپیما نیز به ناوگان هوایی کشور اضافه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
مهرآباد را ببرید فرودگاه امام و زمین آن را بفروشید به بساز و بفروش ها.
جاي تعجب داره كه از ابتدا به چه دليل مجوز ساخت و ساز در حريم فرودگاه داده شده كه الان بخواهند فرودگاهي با اين قدمت و عظمت رو تعطيل كنند
پس تاخیردارها هم لغو میشن؟
باسلام خدمت وزير محترم
لطفا خواهشمند است هرچه زودتر اين كا ر را انجام دهيد چون ما بيمار داريم وشبها عذاب مي كشيم
باتشكر
موفق باشيد
بخاطر آلودگی صدا یا ترس از سقوط ؟!!!!!!!!
میشه بگید اون ده فروند هواپیمایی که اضافه شده از کجا آوردین؟!!!
هواپيماي ما كه 6 ساعت تاخير داره و نصف شب ميسره چي؟
فرودگاه سیدنی در استرالیا هم چنین وضعیتی داره یعنی داخل شهر هست (البته کنار اقیانوس) ولی برای رفاه حال شهروندان از سال 1995 از ساعت 11 شب تا 6 صبح بسته است حتی برای پروازهای بین المللی! خیلی از تصمیمات هست که دولت می تونه بگیره تا رفاه مردم بیشتر بشه
خوب حالا که نمیتونید فرودگاه رو از توی شهر خارج کنید لااقل شهرو از تو فرودگاه خارج کنید.
پاتریک.
با سلام كاش در مورد فرودگاه شهيد هاشمي نزاد مشهد هم تصميم ميگرفتند امنيت رواني و جاني مردم نيمي از شهر مشهد را بخطر انداخته مخصوصا ساكنان بلوار فرودگاه اسايش ندارند بخاطر امام رضا(ع) اين پيام را منتقل و پيگيري كنيد
فرودگاههاي پايتخت ها و اكثر شهرهاي كوچك اروپا از ساعت 11 شب تا 7 صبح از ورود و خروج پروازها جلوگيري ميكنند.
پرواز هواپیماها در اکثر فرودگاههای بین المللی توی اروپا از 10 شب تا 6 صبح تعطیل است.
از 12 شب تا 5 صبح فاصله بسیار کمی برای استراحت است!!
جالبه!!!
اول در حریم فرودگاه خونه میسازند بعدا ادعا میکنند هواپیماها مزاحمند... فرودگاه را بردارید!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار