بازدید 1633

پلگرینی: داور پنالتی را نادیده گرفت

کد خبر: ۴۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 31 August 2014
مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر استوک سیتی خاطر نشان کرد که یک پنالتی مسلم از تیمش نادیده گرفته شد.

به گزارش ایرنا از سایت گل، دیدار میان منچستر سیتی و استوک سیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس شنبه شب برگزار شد و در این دیدار مدافع عنوان قهرمانی با یک گل مغلوب استوک سیتی شد تا این تیم نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

سرمربی شیلیایی سیتی پس از پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: این یک شکست تعجب برانگیز بود چرا که ما انتظار شکست برابر استوک را نداشتیم اما این گاهی اتفاق می افتد.ما از همه نفاط تلاش کردیم. ما زیاد خلاق نبودیم و فضایی پیدا نکردیم و این کاری است که استوک انجام داد. 

وی ادامه داد: به نظر می رسید بر روی یایا توره خطای پنالتی انجام شده و هرکس که آن صحنه را دید به من گفت که یک خطای واضح پنالتی بوده است. 

پلگرینی 60 ساله افزود: دلیل اصلی شکست، عدم ایجاد موقعیت گلزنی بود. ما سعی کردیم که فضایی پیدا کنیم. استوک در نیمه اول و همچنین در نیمه دوم بازی دفاع کرد.

وی در پایان گفت: ما خلاقانه بازی نکردیم. آنها یک گل در ضد حمله در محوطه جریمه خودشان زدند. دیوف 70 متر دوید تا این گل را به ثمر برساند. من به خاطر گلی که آن ها به ثمر رساندند نگران هستم چرا که بسیار ساده اتفاق افتاد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر