بازدید 2085

لوئيز فن‌خال: شرايط مان مايوس کننده است

کد خبر: ۴۳۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 31 August 2014
سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل تیمش برابر بارنلی گفت: ما باید فرصتهای بیشتری ایجاد کنیم و امروز فکر می‌کنم فرصتهایی برای گلزنی داشتیم.

لوئیز فن خال سرمربی شیاطین سرخ گفت: ما به ویژه در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. البته ما پیشرفتهایی داشته ایم ولی این کافی نیست و باید به پیروزی برسیم. 

فن خال افزود: باشگاهی به بزرگی منچستریونایتد باید پیروز شود. وقتی شما از 9 امتیاز ممکن دو امتیاز کسب می‌کنید مایوس کننده است. 

آنخل دی ماریا هافبک آرژانتینی جدید منچستریونایتد که از رئال مادرید به این تیم منتقل شد اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد ولی منچستریونایتد هنوز در شرایط آرمانی قرار نگرفته و از سه بازی تنها دو امتیاز کسب کرده است.

تیم بارنلی با این تساوی اولین امتیاز خود را پس از بازگشت به لیگ برتر بدست آورد. 

در دیگر دیدارهای این هفته لیگ برتر جزیره منچسترسیتی به شکلی غیرمنتظره در دیداری خانگی برابر استوک سیتی شکست خورد و چلسی پس از پیروزی خیره کننده 6-3 برابر اورتون به صدر جدول صعود کرد.

مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی پس از شکست برابر استوک سیتی گفت: ما می‌دانستیم برابر تیمی که با 10 بازیکن به خوبی دفاع می‌کند بازی سختی خواهیم داشت. بازی سال گذشته نیز خیلی شبیه بازی امروز بود با این تفاوت که در آن بازی خوش شانس بودیم که با یک گل پیروز شدیم اما امروز فرصت چندانی خلق نکردیم. ما سه یا چهار موقعیت گل داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

پلگرینی گفت: ما بازی را با خلاق ترین بازیکنان خود شروع کردیم. با یحیی توره، سیلوا، نصری، یووتیچ و آگوئرو، اما امروز دو اتفاق رخ داد. یکی اینکه ما زیاد خلاق نیستیم و دوم اینکه استوک عملکرد بسیار خوبی داشت. 

در دیگر دیدار جذاب این هفته چلسی با نتیجه 6-3 اورتون را شکست داد. گلهای چلسی را در این بازی دیه‌گو کاستا، برانیسلاو ایوانوویچ، ساموئل اتوئو، رامیرز و سیموس کلمن(گل به خودی) به ثمر رساندند و گلهای اورتون را کوین میرالس، استیون نایسمیت، نمانیا ماتویچ به ثمر رساندند.
در دیگر دیدارها سوانسی 3-0 برابر وست برومویچ آلبیون پیروز شد و ساوتهمپتون با نتیجه 3-1 برابر وستهام به پیروزی رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی