بازدید 4358
۴

کابوس مرگ با گذشت اولياي دم رنگ باخت

کد خبر: ۴۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴ 31 August 2014
با اعلام گذشت اولياي دم در پرونده زن ۲۱ساله اي که همسر ۶۳ساله اش را به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشيده بود، اين زن جوان از مجازات قصاص نفس رها شد.

به گزارش خراسان، زن جوان از مدت ها قبل پرستار همسر اول مرد ۶۳ساله بود که پس از مرگ پيرزن در مرداد سال ۹۱ به عقد موقت پيرمرد درآمد اما اختلافات آن ها از همان روزهاي اول ازدواج اوج گرفت.بنا به اعترافات متهم، شب حادثه نيز مشاجره شديدي بين آن ها آغاز شد و پيرمرد با عصبانيت اتو را به طرف زن جوان پرت کرد. اين زن که از حرف هاي مرد عصباني شده بود خواست از خانه بيرون برود ولي مرد در را قفل کرد تا همسرش در آن ساعت از شب بيرون از خانه نباشد. زن جوان ناگهان تصميم خطرناکي گرفت. او کاردي را از آشپزخانه برداشت و به سمت شوهرش حمله کرد او با چند ضربه کارد پيرمرد را خون آلود نقش بر زمين کرد و در حالي که همه چيز را پايان يافته مي ديد ۵ ضربه ديگر به نقاط مختلف بدن پيرمرد فرود آورد. او مي دانست که همسرش کسي را ندارد و فرزندانش نيز در خارج از کشور هستند. او براي آن که جسد را از بين ببرد نقشه اي کشيد و سپس با تاکسي تلفني در منطقه احمدآباد تماس گرفت. او جسد را داخل چمدان بزرگ مسافرتي گذاشت و از راننده خواست به سمت قوچان حرکت کند. وقتي خودرو به نزديکي روستاي ناظريه در ۲۰ کيلومتري مشهد رسيد، زن جوان از راننده خواست به سمت مشهد بازگردد، اما هنگامي که راننده از يک پل زيرگذر قصد دورزدن به سمت مشهد را داشت، زن جوان از او خواست در حاشيه پل توقف کند. زن درحالي که به سمت صندوق عقب خودرو مي رفت از راننده خواست تا براي بيرون آوردن چمدان به او کمک کند. وقتي راننده کيسه حاوي چمدان را بيرون کشيد ديد دست هايش خوني شده است.

راننده وحشت زده به دستانش نگاه مي کرد که زن جوان گفت: جسد شوهرم است او را کشته ام و مي خواهم از شرش خلاص شوم! راننده جوان که تحت تاثير حرف هاي زن ۲۱ساله قرار گرفته بود؛ از او خواست تا جسد را بسوزاند و بدين ترتيب راننده مقداري بنزين تهيه کرد و سپس زن جوان جسد همسرش را در زير پل به آتش کشيد و آن ها به مشهد بازگشتند. راننده ۲۴ساله که هنوز وحشت زده بود، ماجرا را براي يکي از دوستانش بازگو کرد و بدين ترتيب با راهنمايي دوست راننده پليس در جريان موضوع قرار گرفت و عامل اين جنايت با صدور دستوري از سوي قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) دستگير شد.

متهم اين پرونده پس از اعترافات تکان دهنده خود، به بازسازي صحنه جنايت پرداخت و چگونگي ارتکاب قتل را در حضور قاضي ويژه قتل عمد تشريح کرد.

اين گزارش حاکي است: درحالي که متهم در آخرين جلسه بازپرسي حضور يافته بود و به سوالات قاضي موحدي راد براي آخرين بار پاسخ مي داد، فرزندان متهم از خونخواهي او گذشتند و بدين ترتيب کابوس هاي مرگ زن ۲۱ساله رنگ باخت.

اين گزارش حاکي است: قرار مجرميت اين پرونده از جنبه عمومي جرم و همچنين اتهامات ديگر وي مبني بر مخفي کردن جسد از طريق سوزاندن و ... نيز صادر شده است تا اين پرونده مراحل ديگر قانوني خود را طي کند.

سابقه خبر

عصر چهارم مهر سال ۹۱ جسد سوخته اي زير يک پل در محور مشهد- چناران کشف شد و در حالي که قاضي ويژه قتل عمد در محل کشف جسد حضور داشت تا بررسي هاي لازم را انجام دهد، راننده جواني به کلانتري احمدآباد رفت و ماجراي اين جنايت را فاش کرد.

 او گفت: قرار بود به زن ۲۱ساله کمک کنم، اما وقتي با دوستم مشورت کردم از کارم پشيمان شدم و خودم را به پليس معرفي کردم. اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي پس از شنيدن اظهارات راننده جوان موضوع را به قاضي موحدي راد اطلاع دادند و بدين ترتيب عامل اصلي جنايت نيز در منزل مسکوني اش به دام افتاد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
زن 21ساله و شوهرش 63 ساله إإإإإإإإإإ این خانم زن پدر بزرگش شده... فقر چه بلاهایی درپی دارد...
ازدواجشان خیلی غیر منطقی بوده زن 21 ساله مرد 63 ساله معلومه که نمی تونند با هم زندگی کنند . خدا آن مرحوم را بیامرزد و اجر دنیوی و اخروی به خانواده او بدهد که زن جوان را بخشیدند .
فرزندان متهم از خونخواهی او گذشتند یعنی چه؟؟؟؟!!!!!
تابناک جان اولا 65 سال پیرمرد نیست دوما ازدواج سارا 21ساله با مرد65ساله اشتباه محض بوده و بس سوما ننوشتی تکلیف راننده ی آژانس که به سارا درسوزاندن جسد کمک کرده چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی