بازدید 7431

خیز بلند شاگردان دایی در جدول با پیروزی در قم

پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل صبای قم به رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۴۳۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱ 30 August 2014
 پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل صبای قم به رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش  تسنیم، در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور، صبای قم از ساعت 19 امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف پرسپولیس رفت و با دو گل بازی را به حریف خود واگذار کرد. امید عالیشاه در دقیقه 6 و مهدی طارمی در دقیقه 60 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در نیمه نخست پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 6 امید عالیشاه با حرکت درون محوطه جریمه توانست توپ را زیر طاق دروازه صبا بدوزد تا شاگردان علی دایی خیلی زود با یک گل پیش بیفتند. پرسپولیس میهمان در ادامه باز هم علاقه بیشتری برای حمله نشان داد و البته صبا هم با استفاده از ضدحملات دروازه پرسپولیس را با چند خطر روبه‌رو کرد که البته موقعیت جدی را ایجاد نکرد. محمد نوری دقیقه 36 از داور کارت زرد گرفت و در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود سرخپوشان تهرانی تمام شد.

با آغاز نیمه دوم باز هم پرسپولیس توانست با اتکا به برتری در میانه میدان پیش بیاید و در دقیقه 60 مهدی طارمی با شوتی دقیق دروازه شاگردان صمد مرفاوی را برای دومین بار گشود. طارمی 3 دقیقه بعد هم از داور کارت زرد گرفت. در ادامه بازی امید قربانی و ایوب کلانتری در تیم صبا جای خود را به محمد امین آرام طبع و آچیله دادند. در ترکیب پرسپولیس هم رضا حقیقی و افشین اسماعیل‌زاده جایگزین مهرداد کفشگری و محمد عباس‌زاده شدند. با این تغییرات روند بازی صبا هجومی و پرسپولیس تدافعی‌تر شد اما تغییری در نتیجه بازی به وجود نیامد و پرسپولیس 2 بر صفر پیروز شد.

با این نتیجه پرسپولیس مانند صبای قم هشت امتیازی شد اما با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم رده هفتم جدول را به خود اختصاص داد تا با خیزی بلند پنج پله در جدول صعود کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار