بازدید 1955
راجرز:

بالوتلی در لیورپول سوژه هفتگی رسانه‌ها نخواهد بود

کد خبر: ۴۳۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ 30 August 2014
سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید به رسانه‌های انگلیسی هشدار داد خود را برای حاشیه‌سازی علیه مهاجم ایتالیایی جدید تیم او آماده نکنند.

به گزارش تسنیم، برخی از هواداران لیورپول نگران آن هستند که شیطنت‌ها و زندگی پرحاشیه ماریو بالوتلی در دوره قبلی حضورش در انگلیس، زمانی که برای منچسترسیتی توپ می‌زد امسال در لیورپول تکرار شود اما برندان راجرز نظری دیگر دارد. سرمربی لیورپولی‌ها معتقد است که سوپرماریو در آنفیلد جنجال‌هایی نظیر درگیری‌اش با روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین منچسترسیتی را تکرار نخواهد کرد و فقط به هدف اثبات توانایی‌هایش به لیورپول پیوسته، ضمن اینکه نسبت به دو سال پیش بسیار عاقل‌تر شده است.

راجرز که فردا در ورزشگاه تاتنهام، وایت هارت‌لین برای یکصدومین بار روی نیمکت لیورپول خواهد نشست، در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: ماریو می‌خواهد ثابت کند که چقدر فوتبال انگلیس را دوست دارد. او کم سن و سال بود که انگلیس را ترک کرد اما حالا قدر فرصت بازی در فوتبال این کشور را می‌داند. از وقتی که به ما ملحق شده، با او مفصل حرف زده‌ام و باید بگویم که قطعاً بازیکن پخته‌تری شده است.

راجرز ادامه داد: برای بالوتلی آینده بسیار روشنی می‌بینم. فکر می‌کنم که او الان حس می‌کند زمانش فرا رسیده تا نشان دهد چگونه بازیکنی است. همه توانایی‌های او را می‌شناسند و ما هم در تمرینات سرعت و قدرت فوق‌العاده او را دیده‌ام. ماریو در پی گلزنی است و به نظر من می‌خواهد در این کار ثبات داشته باشد. مطمئن باشید که اینجا از آن نمایش‌های هفتگی برای رسانه‌ها خبری نخواهد بود.

سرمربی لیورپول تصریح کرد: مطمئن باشید با بالوتلی مانند دیگر بازیکنانی که داریم رفتار خواهیم کرد. آن چیزهایی که در منچسترسیتی رخ داد اینجا تکرار نخواهد شد. شیوه کاری در اینجا فرق می‌کند. ما در لیورپول شرایط متفاوتی داریم. اینجا باید رفتاری شایسته داشته باشید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار