بازدید 2041

گودرزی: مربیان رکن اصلی توسعه ورزش کشور هستند

کد خبر: ۴۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ 30 August 2014
وزیر ورزش و جوانان گفت : مربیان رکن اصلی ورزش کشور هستند و نقش مهمی در نظام تعلیم و تربیت و آموزش ورزشکاران برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، محمود گودرزی امروز (شنبه )در نخستین همایش دانش افزایی مربیان ملی بانوان افزود: ورزش از سه رکن ورزشکار، مربی و تماشاگر تشکیل شده و مربیگری به عنوان یکی موضوعات مهم در ورزش کشور مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مربیان نقش بسیار مهمی را در تربیت ورزشکاران دارند باید با توجه به دو شاخصه مهم مدیریت و هدایتگری رفتار خود را با ورزشکاران به گونه ای تنظیم کند که بی عدالتی در بین آنها دیده نشود.

گودرزی صبوری، صداقت، شجاعت، جدیت، همدلی و عدالت را از مهمترین ویژگی های مربیان دانست.

وی در این نشست و در جمع مربیان تیم های ملی زنان ایران به محدودیت و چالش های فراروی حوزه ورزش زنان اشاره کرد و گفت: این چالش ها تنها مختص ایران نیست بلکه شماری از کشورهای جهان نیز با این موضوع روبرو هستند اما نوع این چالش ها متفاوت است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:با توجه به محدودیت هایی که براساس ساز و کار قانونی داریم باید شرایط را به گونه ای فراهم کرد که با کمترین آسیب، زمینه برای رشد ورزش زنان فراهم شود و برای این کار باید شرایط متنوعی را مهیا کنیم .

وی اظهار داشت: تدوین راهبردهای لازم برای پیشبرد ورزش زنان باید به گونه ای باشد تا زنان بتوانند با دانش افزایی در توسعه ورزش کشور نقش آفرین باشند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش زنان از حساسیت زیادی برخوردار است و باید نسبت به این موضوع توجه شود که با کمترین آسیب شاهد رشد و توسعه ورزش زنان باشیم.

نخستین همایش دانش افزایی مربیان ملی بانوان صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و مربیان تیم های ملی در هتل المپیک برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی