بازدید 8990

جانشین فرمانده نزاجا: داعش عددی نیست

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که بخواهیم به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم.
کد خبر: ۴۳۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 30 August 2014
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که بخواهیم به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم آغاز دوره‌های 25 و نهم حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص آماده‌باش نیروی زمینی ارتش برای مقابله با داعش، اظهار کرد: ما داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم. نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در همه مرزها حضور دارد و حضورش به خاطر تهدید خاصی نیست بلکه یک وظیفه به حساب می‌آید.

وی افزود: نیروی زمینی ولایی همواره پا در رکاب و در عالی‌ترین سطح ممکن آمادگی است. از مقام معظم رهبری یک فرمان و از ما به سر دویدن است تا طومار هر فتنه‌ای را در هم بپیچیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به اشتباه مطرح شدن نام توپ‌های 155 میلی‌متر، بیان کرد: توپ‌های 155 میلی‌متری هویتزر که به معنای سکوهای محرک خودکششی است بهره‌برداری شده است اما نام آن به اشتباه به عنوان هویزه جا افتاده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر