بازدید 2380

انتقاد کمیته فوتسال از باشگاه‌های"بی معرفت"

کد خبر: ۴۳۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ 30 August 2014
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بعضی از باشگاه‌ها با تیم دبیری تبریز در جام باشگاه‌های آسیا همکاری نکردند، گفت: ناکامی دبیری در این مسابقات قابل پیش بینی بود چون نمایندگان ژاپن و تایلند با تمام قدرتشان حضور یافته بودند.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با مهر، درباره شکست تیم فوتسال دبیری تبریز مقابل ناگویای ژاپن و عدم راهیابی نماینده ایران به فینال جام باشگاه‌های آسیا، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من یکی، دو سال قبل درباره فوتسال آسیا صحبت کرده و گفته بودم که باید باور کنیم تیم‌های ژاپن و تایلند سرمایه گذاری زیادی در این رشته داشته و حالا هم دارند نتایج زحمات خود را می‌گیرند.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات امسال، به مدیران باشگاه دبیری تبریز گفتم که شما تیمتان را تقویت کنید و به جام باشگاه‌ها بروید چون سایر حریفان معمولا با تیم ملی خود به این بازی‌ها می‌آیند. ما در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مصوب کردیم که دبیری از باشگاه‌های دیگر بازیکن بگیرد و باقدرت به آسیا برود. متاسفانه بعضی از باشگاه‌ها با دبیری همکاری نکرده و به این تیم بازیکن ندادند که من از این بابت ناراحتم.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: دبیری هم نماینده ایران در آسیا بود و باید به این تیم کمک می‌کردند. یکی از این تیم‌ها ماهان تندیس قم بود که علیرضا وفایی را به خاطر آنچه که مصدومیت اعلام کرده بودند، به دبیری ندادند. بازیکنی مثل وفایی می‌توانست برای دبیری موثر باشد ولی متاسفانه همکاری لازم صورت نگرفت.

افتخاری با بیان اینکه ناکامی دبیری با این اتفاقات در آسیا قابل پیش بینی بود، گفت: تیم‌های تایلند و ژاپن ترسشان از ایران ریخته است و مقابل تیم‌های ایرانی راحت بازی می‌کنند. باید این سد را بشکنیم. ما منتظر رویارویی دوباره با تایلند و ژاپن هستیم تا به آنها ثابت کنیم فوتسالمان از آنها برتر است.

وی با اشاره به دروازه‌بان ایرانی تیم چونبوری تایلند، یاداور شد: شما نگاه کنید یک تیم تایلندی دنبال دروازه‌بان ایران می‌آید ولی باشگاه‌های خودمان بی معرفتی کردند و دو بازیکن به تیم دبیری ندادند. باشگاه‌های دیگر ایران باید خودشان در بازیکن دادن به تیم دبیری پیشقدم می‌شدند. آنها نه تنها در این امر پیشقدم نشدند بلکه حتی بعضی از آنها به درخواست دبیری برای گرفتن یار کمکی جواب منفی دادند. حالا اگر روزی نوبت به همین تیم‌ها رسید، نباید توقع کمک داشته باشند.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه، درباره شروع لیگ برتر فوتسال از پنجشنبه این هفته اظهار کرد: ما قبل از شروع لیگ با داوران جلسه‌ای داشتیم. به داوران اطمینان دادم که کمیته انضباطی از آنها حمایت می‌کند. سطح مسابقات لیگ برتر فوتسال بالا رفته و من از داوران خواستم که سطح خوشان را بالا ببرند.

افتخاری افزود: سال گذشته چهار تیم مدعی قهرمانی بودند ولی امسال شاید شش، هفت تیم مدعی باشند. از داوران خواستم که هوشیار باشند و هیچ مسابقه‌ای را نیمه تمام رها نکنند. البته داوران هم خواسته‌هایی داشتند مثل حق و حقوقشان که دو سالی است نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال چند روزی است به ایران برگشته، از جلسه با وی خبر داد و تاکید کرد: قرار شد خسوس برنامه‌هایش را به من بدهد تا برای چند ماه آینده برنامه ریزی کنیم.

رئیس کمیته فوتسال درباره اینکه آیا وضعیت دستیاران خسوس مشخص شده است یا خیر، گفت: هنوز خیر؛ قرار است در جلسه با سرمربی تیم ملی دراینباره بحث کنیم. ما هیچ دستیاری را به خسوس تحمیل نمی‌کنیم بلکه افراد مورد نظر را به سرمربی تیم ملی پیشنهاد می‌دهیم.

افتخاری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر وضعیت حضور ایران در مسابقات گرند پریکس برزیل یادآور شد: مسئولان برگزاری دنبال یک اسپانسر هستند. البته ما شخصی را پیدا کرده‌ایم که از طریق وی در حال رایزنی برای حضور در گرندپریکس هستیم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان در خصوص تشکیل کمیته فنی فوتسال هم گفت: علی کفاشیان هنوز پاسخی به درخواست ما برای تشکیل این کمیته نداده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل