بازدید 2364
کار درستی نیست که بخواهم در مورد پرسپولیس حرف بزنم

صاحب‌پناه:کرار جاسم بهترین بازیساز ایران است

کد خبر: ۴۳۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 30 August 2014
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بازیکنان روز به روز بهتر شوند و در ۲،۳ هفته به پایان مسابقات قهرمان لیگ شویم.

کامران صاحب‌پناه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بیشتر از آنکه از پیروزی استقلال خوشحال باشم، از بازی خوب و منسجم بازیکنان رضایت دارم. بازیکنان استقلال در این دیدار به خوبی بازی کردند و کنترل بازی را در اختیار داشتند.

وی با تمجید از عملکرد کرار جاسم بازیکن عراقی استقلال عنوان کرد: کرار در وسط زمین برای استقلال زحمت می‌کشد و به اعتقاد من در حال حاضر در ایران تاپ‌ترین بازیساز است که توانایی‌های زیادی از خود نشان داده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: صحبت از قهرمانی لیگ از حالا زود است. همین که استقلال خوب بازی می‌کند، از همه چیز مهم‌تر است. در مصاحبه‌های ابتدای فصل گفته بودم استقلال روز به روز بهتر می‌شود. هر چند تیم ما هنوز به شرایط آرمانی نرسیده اما مطمئنا در هفته‌های آینده بهتر خواهیم شد.

صاحب‌پناه در خصوص اینکه به نظر می‌رسد در مجموعه استقلال اتحاد بیشتری نسبت به پرسپولیس وجود دارد که باعث کسب نتایج خوب در استقلال شده است، گفت: آرزو می‌کنم که پرسپولیس همیشه در اوج باشد. استقلال و پرسپولیس جزو سرمایه‌های فوتبال ملی ما هستند و هر زمان که این دو تیم در اوج بودند، تیم ملی ما قوی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانم در مورد مسائل داخلی باشگاه پرسپولیس نظر دهم و فکر نمی‌کنم کار درستی هم باشد اما برای اتحاد در هر تیمی پارامترهایی لازم است. اگر داخل یک تیم هماهنگ و بیرون آن ناهماهنگ باشد، دچار مشکل می‌شود. عکس این مسئله نیز صادق است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد رقم پاداش پرداختی به بازیکنان برای هر بازی گفت: پاداش دادن از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما در حال حاضر طبق مصوبه هیئت مدیره به بازیکنان پاداش می‌دهیم. امیدوارم به جایی برسیم که بتوانیم بر اساس پیروزی در بازی‌های میزبان و میهمان و جایگاه تیم‌های مقابل پادادش دهیم.

صاحب‌پناه در پایان عنوان کرد: نمی‌خواهم حرفی بزنم که بازیکنان استقلال مغرور شوند و امیدوارم روز به روز بهتر شوند تا در 2،3 هفته به پایان مسابقات قهرمان لیگ شویم. استقلال تاکنون شایسته پیروزی در بازی‌های خود بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار