بازدید 6237

دوستي خياباني به آدم ربايي انجاميد

کد خبر: ۴۳۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴ 30 August 2014
جوان ۳۰ساله اي که در پي دوستي خياباني خواهرش با نوجوان ۱۷ساله، دست به آدم ربايي زده و پس از شکنجه پسر نوجوان او را در بيابان هاي اطراف الهيه مشهد رها کرده بود به جرم خود اقرار کرد.

به گزارش خراسان، اواخر سال گذشته پسر نوجواني که خون آلود بود و به زحمت روي پاهايش مي ايستاد وقتي به نزديکي منزلشان در منطقه آزادشهر مشهد رسيد نقش بر زمين و بيهوش شد. پدر نوجوان ۱۷ساله با ديدن اين وضعيت بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و دقايقي بعد نوجوان مذکور در بيمارستان بستري شد.

 او پس از مدتي که به هوش آمد گفت: فردي به نام «الف» به زور مرا سوار خودرو نيسان کرد و به بيابان هاي اطراف الهيه برد. او گوشي تلفن مرا شکست و در سرماي زمستان لباس هايم را از تنم بيرون آورد و به شدت کتکم زد. در همين حال پدر نوجوان با تسليم شکوائيه اي به دستگاه قضايي خواستار رسيدگي به ماجراي ضرب و جرح و آدم ربايي شد.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اهميت موضوع، اين پرونده به شعبه ۸۱۱مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد ارجاع داده شد و توسط قاضي سيد جواد حسيني مورد رسيدگي قرار گرفت.

بررسي شماره تلفن گوشي همراه وانجام تحقيقات غيرمحسوس که با دستورات قضايي انجام شد بيانگر آن بود که نوجوان ۱۷ساله با دختري ارتباط دارد.

مجروح حادثه که ديگر چاره اي جز بيان حقيقت نداشت زواياي پنهان ديگري از ماجراي آدم ربايي را فاش کرد و به مقام قضايي گفت: با دختري که در همسايگي ما زندگي مي کند دوست بودم و از او کتابي را به امانت گرفته بودم. روز حادثه به منزل آن ها رفتم تا کتاب او را پس بدهم اما هنگامي که در کنار پارکينگ منزل با هم گفت وگو مي کرديم ناگهان برادر آن دختر سررسيد. هر دوي ما ترسيده بوديم که آن دختر مرا در پارکينگ پنهان کرد تا برادرش برود ولي او که متوجه ماجرا شده بود در يک لحظه به داخل پارکينگ آمد و به شدت مرا کتک زد سپس مرا کشان کشان سوار وانت نيسان کرد و به طرف الهيه برد. او در آن جا مرا شکنجه کرد و خيلي کتک زد. حتي در آن سردي هوا لباس هايم را هم از تنم بيرون آورد و گوشي تلفنم را شکست. به هر زحمتي بود خودم را تا نزديکي منزلمان رساندم، اما ديگر چيزي به خاطر ندارم! در پي اظهارات نوجوان مذکور، «قاضي حسيني» با صدور دستورات ويژه اي از کارآگاهان خواست تا فرد مورد ادعاي وي را دستگير کنند.

اگرچه جوان ۳۰ساله در ابتدا ارتکاب هرگونه جرمي را انکار مي کرد، اما وقتي در برابر سوالات مقام قضايي به تناقض گويي پرداخت و ديگر راه گريز از حقيقت را بسته ديد، به ناچار لب به اعتراف گشود. او گفت: وقتي آن نوجوان را داخل منزل ديدم خيلي ناراحت شدم. او را سوار خودرو کردم و در بيابان هاي اطراف الهيه به شدت کتک زدم تا ادب شود و ديگر مزاحم خواهرم نشود!

بنابراين گزارش، به دنبال اعترافات صريح جوان ۳۰ساله ، قاضي شعبه ۸۱۱مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد با صدور قرار قانوني وي را به اتهام آدم ربايي و ايراد ضرب و جرح عمدي روانه زندان کرد تا بررسي هاي بيشتري در اين باره انجام گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۲
به جای این رفتارهای خشونت بار و بی نتیجه , خانواده ها بستر تربیتی مناسب برای دختران و پسرانشون فراهم کنند ,
محبت به جا کنند تا این اتفاقات احمقانه رخ نده
اما واقعاً دمش گرم
دستش درد نکنه
دستش درد نکنه.....این را بهش میگن غیرت....خداحفظت کنه پسر...گوشمالی یعنی همین.
حق با برادر دختره بوده، دمش گرم كه غيرت داشته و پسر نوجوان را ادب كرده، اخه پسر ١٧ ساله كه هنوز دهنش بو شير ميده و دست چپ و راستش را به درستى نميشناسه چه بدوستى با دختر مردم !!! معلومه كه پسره در اين سن و سال سؤ نظر به دختره داشته.
کار خوبی کرده...غیرت یعنی همین
حقش بود!
اين جوان 30 ساله, بهتر بود به جاي اين آقا پسر نوجوان, خواهرش رو ادب ميكرد كه پسره رو به خونشون(حياطشون) آورده! يا به پدر و مادرش اطلاع ميداد تا اونا تصميم بگيرن. حالا بايد به جرم آدم ربايي و ايراد جرح عمد تو زندان باشه و سابقه دار شه!
دمش گرم باید میکشتش
پسره کارخوبی کرده است چون ازناموسش دفاع نموده است البته ناگفته نماندمقصراصلی پدرومادر هردوطرف میباشندزیرا کنترلی برفرزندان خودنداشته اندولذابایدگفت که قدیمی ها چه خوب گفته اند تربیت اولادازخودش مهم ترمیباشد
در سرماي زمستان؟ اینهمه طول کشیده؟
چه جوان هاى بدبختى که از روى غيرت به خاطر دختراى خيره سرى مثل اين دختره بايد دست به کاراى اينچنينى بزنند نميدونم پسره چطو روش شده شکايت کنه بايد بره تو سوراخ موش که کسى نبينش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل