بازدید 4357

قلعه‌نویی: این پیروزی تقدیم به مظلومی

کد خبر: ۴۳۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹ 29 August 2014
سرمربی استقلال گفت: پیروزی برابر گسترش فولاد را به غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال تقدیم می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: این پیروزی خوب را به غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال که نوه عزیزش امروز با پیراهن او در ورزشگاه حضور داشت تقدیم می‌کنیم. از خداوند شفای همه بیماران از جمله مظلومی را خواستارم.

وی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که با یک بازی خوب  و منطقی 3 امتیاز را کسب کردیم. هر چند در نیمه دوم افت کردیم اما در نظم و ساختار دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. بچه‌ها فکر کردند که بازی در نیمه اول به پایان رسیده اما در نیمه دوم با تغییر سیستم گل سوم را نیز به ثمر رساندیم.

قلعه‌نویی، گسترش فولاد تبریز را تیم خوبی توصیف کرد و افزود:  آنها در دفاع من تو من و پرس کردن خوب عمل می‌کردند اما ما با جابه‌جایی در زمین پرس آنها را از بین بردیم.

وی با ابراز خوشحالی از گلزنی آرش برهانی در این دیدار گفت: خوشحالم که آرش هم گل زد و هم پاس منجر به پنالتی را داد. اگر آرش به شرایط آرمانی خودش بازگردد قدرت ما در خط حمله بیشتر خواهد شد. ضمن اینکه بازی به بازی حضور تماشاگران بیشتر می‌شود و امیدوارم در دیدارهای آینده شاهد حضور آنها در ورزشگاه باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل