بازدید 4318
حواشی دیدار ذوب‌آهن و سپاهان؛

اعتراض خلعتبری به جدایی یک بازیکن تیم حریف!

کد خبر: ۴۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶ 29 August 2014
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شریفی، مهاجم جوان سپاهان که در بازی‌های امسال تیمش شادی‌های گل جالبی را اجرا می‌کند،امروز هم بعد از گل دقیقه 55 تلاش کرد که یکی از شادی‌های بعد از گل ویژه خود را عملی کند.

* محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم سپاهان که در دوران حضورش در تیم ذوب‌آهن ارتباط ویژه‌ای با محمد صلصالی داشت، بعد از گل سپاهان که روی پاس او به ثمر رسید، پیراهن شماره 7 تیم ذوب‌آهن که متعلق به محمد صلصالی بود را از روی نیمکت تیم گرفت و آن را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد؛ اشاره خلعتبری به جدایی صلصالی از تیم ذوب‌آهن و اشاره‌های او به بی‌توجهی مسئولان ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد این بازیکن بود و صلصالی عنوان کرده بود که مدیرعامل باشگاه اصفهانی پاسخ تلفن او را نیز نداده بود.

* حرکت خلعتبری این مسئله با واکنش داور چهارم بازی مواجه شد و داور چهارم به وی و سرپرست سپاهان به دلیل این مسئله تذکر داد.

* تعویض محسن مسلمان، هافبک ذوب‌آهن بلافاصله بعد از گلزنی او در شهرآورد،باعث تعجب خبرنگاران و هواداران حاضر در ورزشگاه شد.

* کنایه گزارشگر صدا و سیمای مرکز اصفهان به شهرآورد سرخابی‌ها نیز از نکات جالب این مسابقه بود؛ وی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به موقعیت‌های دو تیم در این بازی گفت: این شهرآورد کجا و شهرآورد سرخابی‌ها کجا!

* محرم نویدکیا در نیمه دوم مسابقه مشغول گرم کردن شد، وی در دقایقی بین گرم کردن خود می‌ایستاد و بازی تیمش را تماشا می‌کرد و در نهایت در میان تشویق‌های تماشاگران به زمین بازی آمد. نکته جالب اینکه نویدکیا به جای رسول، برادرش وارد زمین مسابقه شد.

* بازار  درگیری‌های لفظی بین بازیکنان دو تیم در این بازی بسیار به چشم می‌آمد و ایمانی و پریرا، عشوری و کریمی و تعدادی دیگر با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

* در دقیقه 77 محرم نویدکیا بعد از اعلام ضربه خطا به سود ذوب‌آهن با سر تکان دادن، نسبت به این خطا واکنش نشان داد.

* خطای سینا عشوری در دقیقه 71 باعث شد که او کارت زرد دوم را دریافت کرده و از بازی اخراج شود؛ او بعد از آن به میان تماشاگران رفت و بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کرد.

* در دقایق پایانی دیدار تیم ذوب‌آهن می‌توانست در یک موقعیت خوب، تیم اصفهانی را صاحب گل کند اما ین ضربه به تیرک دروازه برخورد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها