بازدید 4454
کشتی پیشکسوتان جهان- صربستان؛

تيم كشتی آزاد پيشكسوتان ايران قهرمان جهان شد

کد خبر: ۴۳۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴ 29 August 2014
آزادکاران ایرانی در رقابتهای کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان با كسب 27 مدال رنگارنگ به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش خبرگزاري مهر، تیم کشتی پیشکسوتان ایران که در رقابتهای جهانی صربستان در 6 گروه سنی شرکت کرده بود در مجموع 9 مدال طلا، 6 مدال نقره و 12مدال برنز را کسب کرد و بر سكوي قهرماني ايستاد. مقام های دوم و سوم این دور از رقابتها را نيز کشورهای روسیه و آمریکا از آن خود کردند.

در سومین و آخرين روز از رقابتهای بین المللی کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان که در گروه A برگزار شد، عبدالرضا رستگار در وزن 58 کیلوگرم، ابوذر شیری در وزن 69 کیلوگرم و جواد صمدی روشن در وزن 76 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مدال طلا را از آن خود کردند. محمد حسن بهنود عشری در وزن 76 کیلوگرم مدال نقره و ابراهیم توکلی در وزن 130 کیلوگرم و احد گرجی در وزن 63 کیلوگرم مدال برنز را بدست آوردند.

در دومین روز از رقابتهای نيز كه در گروه های C و D برگزار شد منصور حقیقت دوست در وزن 69 کیلوگرم، محمد کاظم نریمانی کناری در وزن 76 کیلوگرم و حبیب خواجوندی در وزن 97 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مدال طلا را از آن خود کردند. هرمز الماسی در وزن 85 کیلوگرم، داوود بنی نصرت در وزن 97 کیلوگرم، علی اکبر جیر سرایی در وزن 130 کیلوگرم مدال نقره را بدست آوردند.

پرویز جعفری در وزن 76 کیلوگرم، سیامک عزتی در وزن 97 کیلوگرم، اکبر افراشته در وزن 130 کیلوگرم و بابک حیدری در وزن 97 کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان کسب کردند.

در روز اول مسابقات نیز رحیم ابوئی در وزن 130 کیلوگرم، رضا حداد در وزن 76 کیلوگرم و مهدی مرادی در وزن 130 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند.

موجی بوشهری در وزن 58 کیلوگرم و بلند پور در وزن 63 کیلوگرم نیز با شکست دادن رقبای سرسخت خود مدال نقره را بدست آوردند.

علی محمد طاهری در وزن 58 کیلوگرم، محمد جواد رضائیان در وزن 69 کیلوگرم، رحمت شریفی در وزن 97 کیلوگرم، رسول طغیانی در وزن 76 کیلوگرم، گودرز کرمانی در وزن 97 کیلوگرم، بابک حیدری در وزن 97 کیلوگرم هم مدال برنز را برای ايران به ارمغان آوردند.

کشتی گیران فرنگی کار کشورمان که روز چهارشنبه وارد بلگراد شدند، روز پنجشنبه در گروه های F،E و B وزن کشی کردند و رقابت های خود را از امروز جمعه آغاز كرده اند. فرنگی کاران ایرانی در وزن های 58، 63، 66، 71، 76، 85، 97 و 97 به بالا به مصاف حریفان خود می روند.

در رقابتهای کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان در صربستان بیش از 700 شرکت کننده از بیش از 50 کشور جهان از جمله ایران، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه، ازبکستان، ژاپن، کوبا، لهستان، صربستان، مجارستان، ترکیه، آمریکا، کرواسی، بلاروس، هند، گرجستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان شرکت دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر