بازدید 2345

مربی دوچرخه‌سوار دوپینگی دو سال محروم شد

کد خبر: ۴۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ 29 August 2014
مربی دوچرخه‌سوار زن دوپینگی ایران در جلسه کمیته‌ انضباطی به دو سال محرومیت از حضور در کلیه فعالیت‌های دوچرخه‌سواری و پرداخت پنج میلیون تومان محکوم شد.

به گزارش ایسنا، در پی مثبت شدن تست دوپینگ پرستو باستی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران، روح الله احمدی، مربی این رکابزن به نقش داشتن خود در استفاده باستی از مواد نیروزا اعتراف کرد. بر این اساس فدراسیون دوچرخه‌سواری با تشکیل جلسه کمیته‌ انضباطی در مورد اقدام احمدی تصمیم گیری کرد.

احمد خالقی در گفت و گو با ایسنا، درباره رای کمیته‌ انضباطی، اظهار کرد: روح الله احمدی به مدت دو سال از حضور از کلیه فعالیت‌های مربوط به دوچرخه‌سواری محروم همچنین پنج میلیون تومان جریمه نقدی شد. از آنجا که مربی در مثبت شدن تست دوپینگ باستی مقصر بوده، بنابراین قرار است نتیجه‌ کمیته‌ انضباطی را برای کمیته‌ فدراسیون جهانی بفرستیم تا بتوانیم در مدت محرومیت او تخفیف بگیریم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد و محرومیتش کم شود.

خالقی در پاسخ به این پرسش که برنامه مسابقه برون مرزی برای تیم ملی جاده به کجا رسید؟ گفت: مجید ناصری درخواست مسابقه در اروپا را دارد و چایچی و پاول بوران در چک مشغول بررسی هستند تا پیش از بازگشت دوچرخه‌سواری پیست به ایران جاده نیز در یک مسابقه شرکت کند، در غیر این صورت در ایران به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی درباره حضور سه رکابزن جاده در تور اسیجاوا اندونزی نیز بیان کرد: از آنجا که دوچرخه‌سواران به همراه گروه دوم به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند و فرصت دارند بنابراین چنانچه بخواهند می‌توانند با تیم باشگاهی خود در این تور شرکت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس