بازدید 2495

دایی: پیشکسوت اگر انتقاد دارد سر تمرین پرسپولیس بیاید

کد خبر: ۴۳۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰ 29 August 2014
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشکسوت هم اگر انتقادی دارد می‌تواند سر تمرین بیاید و انتقاداتش را عنوان کند و با مصاحبه در روزنامه، پرسپولیس سودی نمی‌برد.

به گزارش تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد:بازی با صبا یکی از بازی های سنگین ماست البته بازی در قم همه تیم ها سخت است و با توجه به نتایج بدی که گرفته ایم سعی می کنیم به نوعی جبران مافات کنیم و با دست پر برگردیم.

وی گفت: صبا امسال یارگیری خوبی کرده و بازی های خوبی انجام داده  و می توان گفت مرفاوی تیم خوبی ایجاد کرده و تا اینجای کار تیم موفقی بوده اما با این اوصاف  امیدواریم فردا پیروز شویم و نتایج بد بازی های گذشته را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود:بازیکنان جوان ما نیاز به حمایت دارند و می توانند آینده تیم را تامین کنند البته من روی نفرات و شاکله اصلی تیم حساب کرده بودم اما در آخرین لحظات آن ها را از دست دادیم برای مثال من روی مهرداد پولادی و میثم حسینی برای سمت چپ دفاعم حساب کرده بودم ولی الان پولادی را نداریم و شما من به من بگویید با این وضعیت و این مصدومیت چه می توان کرد.

دایی در مورد حضور محسن خلیلی بیان کرد: او از دوستان و هم تیمی های سابق من در سایپاست و مهاجمی است توانمند البته وی برای حضور در پرسپولیس کار سختی دارد اما آن قدر توانایی دارد که بتواند بازیکن مثمر ثمری باشد و از حضور وی استقبال می کنم وخلیلی می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی تصریح کرد:در برابر انتقادات نیاز به آرامش داریم و کاری به مسائل حاشیه ای نداریم و پیشکسوت هم اگر انتقادی دارد می تواند سر تمرین بیاید و انتقاداتش را عنوان کند و با مصاحبه در روزنامه پرسپولیس سودی نمی برد.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد دعوتش از سوی علی کریمی به چالش سطل یخ گفت : این حرکت انسان دوستانه است و امیدوارم همه بیماران جهان شفا پیدا کنند اما اعتقادم این است که مشکلات زیادی در کشور خودمان هست و یکی از آن ها مسئله آب است و مردم باید به فکر معضل بحران آب باشند و به این مسائل بیشتر توجه کنند.

وی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا نمی بینید که طرفداران از دقیقه 30 یا 40 تیمشان را هدف قرار دهند و تیمی که در اروپا 3 گل هم می خورد مورد تشویق است زیرا هواداران می دانند که می توانند به تیمشان کمک کنند و هواداران پرسپولیس بدانند که بزرگترین سرمایه ما هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار