بازدید 1654

مرفاوی:امیدوارم صبا برابر پرسپولیس هوادار داشته باشد

کد خبر: ۴۳۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 29 August 2014
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این قبول ندارم که پرسپولیس در بحران است گفت: امیدوارم صبا برابر پرسپولیس هوادار داشته باشد.

به گزارش تسنیم، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و من اصلا قبول ندارم که این تیم در بحران است زیرا هنوز در هفته ششم قرار داریم و وضعیت همه تیم ها نزدیک به هم است.

وی گفت: شرایط پرسپولیس با گذشته تغییر کرده و آن ها انگیزه دارند که شرایطشان را بهبود بخشند اما می خواهیم برنده این بازی باشیم زیرا در خانه بازی می کنیم و توانایی کسب 3 امتیاز این بازی را داریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: با انجام تمرینات تاکتیکی پرسپولیس را آنالیز کرده ایم و صبا هم از نظر فنی و هم از نظر روانی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد اما روی پرسولیس به عنوان تیمی خظرناک حساب باز کرده ایم.

مرفاوی بیان کرد: ما دوست داریم هواداران ما نزدیک ما باشند چون بازیکنان از حضور هواداران روحیه می گیرند البته معمولا در چنین بازی هایی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور پرشوری دارند اما امیدوارم صبا هم برابر پرسپولیس هوادار داشته باشد.

وی تصریح کرد: در جام حذفی با اقتدار حاضر می شویم و قصدی مبنی بر کناره گیری یا حضور تیم دوم در جام حذفی کشور نداریم زیرا جام حذفی هم بخشی از برنامه های این فصل صباست.
سرمربی تیم صبای قم خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی با پرسپولیس دیدار تماشاگرپسندی باشد و شرایط بازی به سود صبا پیش برود و بتوانیم برنده بازی باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار