بازدید 1752

مظلومی: امیدوارم کی‌روش و فدراسیون کمی کوتاه بیایند

کد خبر: ۴۳۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰ 29 August 2014
مربی سابق تیم ملی ابراز امیدواری می‌کند تا کی‌روش و فدراسیون کمی کوتاه بیایند و این مربی در جام ملت‌ها هم هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در این باره زیاد نمی‌توانم صحبت کنم چراکه در جریان روند مذاکرات این مربی و فدراسیون نیستم اما باید به استقلال فدراسیون در تصمیماتش توجه داشت. امیدوارم هرچه زودتر وضعیت سرمربی تیم ملی روشن شود تا ما بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

وی افزود: امیدوارم در نهایت اوضاع به نحوی پیش بورد که سرمربی تیم ملی هرچه سریعتر معرفی شود چراکه این تیم ملی قابلیت قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد و نباید بیش از فرصت سوزی کرد. ان‌شاءالله در نهایت کی‌روش و فدراسیون کمی کوتاه بیایند و این مربی در ایران بماند تا در نهایت ما با تیم خوبی راهی استرالیا شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غلام‌حسین مظلومی، بیان کرد: امروز غلامحسین عزیز قرار است عمل شود و از مردم عزیز می‌خواهم تا برایش دعا کنند. جا دارد از پرسنل زحمتکش بیمارستان و دکتر سروش بابت همه تلاش‌هایشان تشکر کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان