بازدید 6358

معوقات ایثارگران پرداخت می شود

رئیس کمیسیون شوراها و امرو داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات ایثارگران تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۳۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ 29 August 2014
رئیس کمیسیون شوراها و امرو داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات ایثارگران تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در مجلس معوقات ایثارگران و آزادگان تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق حق ایثارگران در مجلس شورای اسلامی سعی خود را می کنیم، افزود: تا جایی که بتوان از حقوق ایثارگران در حوزه درمان و بهداشت حمایت می شود.

خجسته ادامه داد: 440 هزار ایثارگر تا کنون در کشور بیمه شده است و مشکلات دارویی و درمان آنها نیز باید حل شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امرو داخلی مجلس شورای اسلامی در ادامه به پیروزی مردم غزه اشاره کرد و بیان داشت: امید مقاومت و استکبار ستیزی در برابر استکبار جهانی و هدایت های رهبر معظم ایران اسلامی موجب پیروزی مردم غزه شد.

خجسته با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در حمایت از مردم غزه موجب پیروزی آنها شد، افزود: در پیروزی ایران اسلامی نیز مدیون رهبری امام خمینی و ایثارگری رزمندگان است.

وی ابراز داشت: سید حسن نصر الله شاگرد امام خمینی بوده که امروز جهان ا مدیریت می کند و امروز نیز دنیای عرب پی برده است که می تواند به کمک ایران دغاعش را نابود کند و تنها ره نابودی داعش ایران است.

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران نیز در این مراسم با بیان اینکه شهدا عزیزترین و والاترین ایثارگران هستند، گفت: امنیتی که امروز در جامعه حاکم است را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم.

سید محمد موسوی با اشاره به اتفاقاتی که در کشور های عربی می افتد، اظهار داشت: امنیت جامعه به برکت خون پاک شهدا است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه 100 درصد هعزینه های درمانی ایثارگران به عهده دولت است، عنوان داشت: حفظ شان ایثارگران و رسیدگی به امور آنها از وظایف ما غاست.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در امور ایثارگران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در هزارو 278 نفر جامعه ایثارگری در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان وجود دارد، افزود: نظارت بر روی برخی از قوانین ایثارگران، بررسی مشکلات آنها و انعکاس آن به هیئت رئیسه و هزینه های درمانی آنها از جمله وظایف امور ایثارگران است.

غلامحسین یوسفی مشعوف با بیان اینکه بیشترین مراجعات مربوط به هزینه های دندانپزشکی است، ابراز داشت: 10 درصد کارمندان دانشگاه علوم پزشکی همدان ایثارگر هستند.

وی در مورد استخدام فرزندان ایثارگران نیز گفت: فرزندان ایثارگران و شهدا و جانبازان 20 درصد سهمیه دارند اما باید از طریق فراخوان اقدام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این مراسم خواستار رعایت عدالت در پرداخت هدایا و یا سهمیه بورسیه  برای ایثارگران شد و افزود: ایثارگران پشتوانه نظام هستند.

حبیب الله موسوی بهار بیان داشت: عدالت باید در سهم بورسیه تحصیلی، دستیابی به جایگاه های علمی و مدیریتی، دسترسی به امکانات باید در مورد ایثارگرو غیر ایثارگر رعایت شود.

وی در این مورد گفت: در پرداخت حق و حقوق به ایثارگران در همه نهاد ها باید عدالت رعایت شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل