بازدید 3812

لاریجانی: لوایح اقتصادی دولت بررسی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در قم گفت: مجلس برای حمایت از تولید، دو لایحه ارائه شده از سوی دولت را در ماه های آینده بررسی می کند و هم اکنون برای بررسی این لوایح، کمیسیون های مربوط با وجود تعطیلی جلسات علنی در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۴۳۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵ 28 August 2014
رئیس مجلس شورای اسلامی در قم گفت: مجلس برای حمایت از تولید، دو لایحه ارائه شده از سوی دولت را در ماه های آینده بررسی می کند و هم اکنون برای بررسی این لوایح، کمیسیون های مربوط با وجود تعطیلی جلسات علنی در حال فعالیت هستند.

به گزارش تسنیم از قم، علی لاریجانی که عصر امروز در مراسم کلنگ زنی منطقه نمونه گردشگری زیتون قم و بهره برداری رسمی از کارخانه ال.ای.دی تویلایت قم سخن می گفت، با تقدیر از مجموعه دستگاه های اداری درگیر در این پروژه‌ها، اظهار کرد: استعداد و توانمندی جوانان ایرانی بی نظیر است و پروژه هایی چون کارخانه تولید لامپ های کم مصرف ال.ای.دی نشان دهنده این موضوع است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کارخانه تولید لامپ های ال.ای.دی با تکیه بر توانمندی داخلی و بهره گیری از توان متخصصان داخلی و در منطقه گرم و خشکی مانند قم ساخته شده است که نشان دهنده ظرفیت های بالقوه قم برای رشد و توسعه است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیکی قم به پایتخت از یک سو و واقع شدن در مرکزیت کشور از سوی دیگر، می تواند ظرفیت های خوبی برای قم ایجاد کند تا بر آب و هوای گرم و خشک خود غلبه کند و شاهد رشد تولید در این زمینه باشیم و من قبلا نیز در این زمینه گفته بودم که باید در قم سرمایه گذاری لازم در زمینه های نو و ابتکاری صورت گیرد.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: صنعت، کشاورزی و گردشگری قم می تواند جهش خوبی برای آبادانی قم به ارمغان بیاورند و مسئولان نیز باید به رفع مشکلات اهتمام ورزند و این که برخی کارخانجات قم به دلیل کمبود سرمایه در گردش، با ظرفیت نیمه به تولید می پردازند، صحیح نیست بلکه باید با سرمایه گذاری، از ظرفیت نصب شده بهترین بهره برداری صورت گیرد تا مشکل اشتغال حل شود.

لاریجانی تصریح کرد: بانک ها در این میان باید از بخش تولید و صنعت حمایت کنند و این از نکات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت بود تا تولید رونق گیرد و مجلس نیز برای حمایت از تولید، دو لایحه ارائه شده از سوی دولت را در ماه های آینده بررسی می‌کند و هم اکنون برای بررسی این لوایح، کمیسیون های مربوط با وجود تعطیلی جلسات علنی، در حال فعالیت هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی