بازدید 81477
یادآوری سالیانه یک اتفاق تلخ؛

چگونه بازیگر سینما برای ۷۰میلیون ۱۴سال زندانی است؟+توضیح ستاد دیه

ظاهراً هنرمندان نیز هیچ برنامه‌ای نظیر گلریزان برای رفع مشکل ندارند و ظاهراً تنها موج‌ها و آثار تبلیغاتی این موج‌هاست که ممکن است برخی هنرمندان را وادار کند تا دست در جیب مبارکشان کنند... وقتی نهاد صنفی مسئولیت پذیر وجود ندارد و کار خیر نیز حکم «شوآف» را پیدا می‌کند، چه کسی به داد امثال گلپایگانی‌ها می‌رسد؟
کد خبر: ۴۳۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹ 28 August 2014
اگر قرار باشد تعریف صریحی از وضعیت از جواد گلپایگانی یا همان بازیگر نقش «آتقی» سریال «آینه عبرت» داشته باشیم، باید بگوییم او به حافظه بلندمدت اهالی سینما و تلویزیون سپرده شده و حتی در حد یک گلریزان برای خلاصی‌اش از زندان کاری انجام نمی‌شود تا او که روزی برای عدم تمکن پرداخت خسارت تصادف به زندان افتاد، چهارده سال پیاپی را پشت میله‌ها باشد و به رغم یادآوری سالیانه این اتفاق، سکوت همچنان پابرجا باشد.

به گزارش «تابناک»، شاید سریال «آینه عبرت» اثر رحمان رضایی را نسل تازه چندان به یاد نداشته باشد؛ اما قطعاً یک نسل پیشتر به یاد دارند این سریال حکم درس عبرتی برای مردم را در روزگاری داشت که اعتیاد رو به گسترش بود و این مجموعه به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر به شکلی تلخ، فرجام گرایش به سمت مخدرات را به تصویر کشیده بود و شاید به دلیل همین واقع گرایی توانست اثر عمیقی برای بسیاری از مخاطبان داشته باشد که در آن دوران، هنوز درک عمیقی از مصرف مواد مخدر نداشتند.

جواد گلپایگانی بازیگر نقش «آتقی» آنچنان مؤثر بازی کرده بود که بسیاری گمان می‌کردند او دقیقاً چنین وضعیتی دارد و یک معتاد رو به مرگ است که برای واقعی جلوه کردن این نقش مورد استفاده قرار گرفته و حتی این مسأله برایش عوارضی نیز داشت. او در پاسخ به این پرسش که کسی از شما نمی‌پرسید واقعا معتاد هستید، گفته بود: «چرا، اتفاقا همه می‌پرسیدند. یکی از بچه‌هایم به خاطر این مسأله مدرسه‌اش را عوض کرد. مدیران مدرسه و دانش‌آموزان به او می‌گفتند، پدرت معتاد است و این برایش گران تمام شد. مجبور بودم هر دو سه ماه یک ‌بار آزمایش خون بدهم، جوابش را بردارم و ببرم مدرسه تا آن‌ها خیالشان راحت شود که من اعتیاد ندارم. او هم بالاخره یک سال پس از آنکه امتحاناتش را داد، دیگر به آن مدرسه نرفت و مدرسه‌اش را عوض کردیم. شاید این مسأله برای من که بازیگر بودم و می‌توانستم مشکل را حل کنم، هضمش راحت باشد اما شما یک درصد فکر کنید کودکی واقعا والدین معتاد داشته باشد. او چطور می‌خواهد بین هم‌سن و سال‌های خودش سر بلند کند و درس بخواند؟»

در حقیقت گلپایگانی یک بازیگر توانمند بود که تجربه بازیگری را پس از تهیه‌کنندگی به دست می‌آورد و این تجربه را آنچنان به نمایش گذاشت که تصور می‌شد جزو بازیگران پرکار شود و شرایط نیز برای بازیگر «آقای شانس» به این سمت و سو می‌رفت اما در ‌‌نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و روزگار، سرنوشت دیگری برایش رقم زد.
چگونه بازیگر مملکت برای 70 میلیون 14 سال زندانی است؟
او درباره این حادثه می‌گوید: «فروردین ۸۰ مقابل حرم امام در اتوبان قم در حال رانندگی بودم. یک عابر پیاده می‌خواست از خیابان رد شود. تصادف بدی شد. چند اتومبیل به هم خوردند و آخرینش متعلق به من بود. اتومبیل من هم به جلو پرت شد و عابر را زیر گرفتم و متأسفانه او کشته شد. اتومبیل بیمه نداشت و من چند روز زندانی شدم که با وثیقه آمدم بیرون و دنبال رفع پیامدهای این اتفاق بودم که چند روز بعد در خیابان سهروردی با خانمی تصادف کردم که البته این دومی منجر به فوت نشد، ولی شرایط اقتصادی من کاملا به هم ریخت. باید از آن خانم رضایت می‌گرفتم اما از ایشان خبری نشد».

گلپایگانی که ضربه بعدی را از یک آشنا خورده ادامه می‌دهد: «می‌دانستم عازم زندان هستم. برای اداره اموالم به یکی از بستگانم وکالت دادم و خودم آماده پیامدهای ماجرا شدم. بستگان مقتول تصادف اول رضایت دادند اما تصادف دوم و گرفتاری در زندان باعث شد کلی بدهی بالا آورم. فرزندان آن خویشاوند که به او وکالت دادم الان صاحب پست و مقام شده‌اند و من که به او وکالت تام داده بودم از نظر حقوقی امکان اداره اموالم را ندارم. دائم بدهی پشت بدهی آمد و من هم گرفتار زندان بودم».

بازیگر آثاری چون «نقطه ضعف» و «باغ بلور» درباره شرایط جسمی‌اش می‌گوید: «در مدت زندانی بودن دو بار سکته کردم؛ یک بار قلبی و یک بار مغزی. دست راستم بی‌حس شده و حس می‌کنم آخرین اخطار‌ها را از زندگی گرفته‌ام. وضعیت مالی‌ام هم روشن است. واقعا ندارم. از کجا بیاورم؟ منوچهر نوذری هم در زندان با من هم بند بود؛ اما به دلیل شرایط جسمی‌اش دوره زندانش را کم کردند اما من با این وضعیت هنوز باید به زندان بروم».

وی درباره محرومیت از بیمه‌های حداقلی هنرمندان و هنرمندانی که به کمک او آمده‌اند، می‌گوید: «حتی امکان عمل جراحی ندارم، چون بیمه‌ام در خانه سینما درست نشده. کارت عضویت انجمن بازیگران را هم دارم. در مدت زندانی بودنم داود رشیدی، فریبرز عرب نیا، سعید کنگرانی، حسین فرحبخش به دیدنم آمده‌اند».

گلپایگانی درباره اینکه کلاف سردرگم زندانی شدنش با جور شدن چه مبلغی باز می‌شود می‌گوید: «با ۷۰ میلیون تومان مشکل حل می‌شود. البته در این چهارده سال بخاطر این رقم زندان نبودم چون کمتر از این بود و در طی این مدت مرتب زیاد شد و به اینجا رسید... سال گذشته با خانواده رفتیم برای ریاست جمهوری رای دهیم. خانمی که مسئول مهر زدن به شناسنامه‌ام بود شناسنامه مرا دید و گذاشت کنار. گفتم چرا؟ گفت من‌‌ همان کسی هستم که ۱۴ سال پیش در سهروردی به من زدی. گفتم خانم کجایی من برای رضایت گرفتن کلی دنبال شما بودم. الان ایشان در وزارت کشور مشغول به کار است. گفت باید ۱۲ میلیون به من بدهی تا رضایت دهم. در این شرایط ۱۲ میلیون از کجا بیاورم؟»

این تهیه کننده و بازیگر سینما، این حرف‌ها را برای چندمین بار می‌زند؛ او در زندان پنج مستند ساخته و بابت این مستند‌ها جایزه هم برده اما خبری از آزادی‌اش نیست و ظاهراً هنرمندان نیز هیچ برنامه‌ای نظیر گلریزان برای رفع مشکل ندارند و ظاهراً تنها موج‌ها و آثار تبلیغاتی این موج‌هاست که ممکن است برخی هنرمندان را وادار کند تا دست در جیب مبارکشان کنند.

گزارش تازه از «آ تقی» آیینه عبرت در ادامه گزارش‌های پیشین است و سال ۹۱ یک مجله به این ماجرا مفصل پرداخت و سال ۹۲ نیز یک خبرگزاری با او گفت‌و‌گو کرد و حال در سال ۹۳ نوبت به یک روزنامه سینمایی رسید تا این وضعیت را یادآوری کند؛ بنابراین، این گونه نبوده که هنرمندان از ماجرا بی‌خبر باشند و سال‌های پیاپی است که این اتفاق یادآوری می‌شود، ولی وقتی نهاد صنفی مسئولیت پذیر وجود ندارد و برخی می‌گویند نمی خواهند کمیته امداد باشند و کار خیر نیز حکم «شوآف» را پیدا می‌کند، چه کسی به داد امثال گلپایگانی‌ها می‌رسد؟



ستاد دیه: موارد قضایی دیگری هم در پرونده «آتقی» وجود دارد که نیازمند پیگیری حقوقی است

ستاد دیه کشور در توضیحی مدعی شد: هر چند بیش از  13 سال از آن حادثه می گذرد که مرد آشنای رسانه ملی را که با ایفای نقش ماندگار «آتقی» در بین هموطنان به یک چهره فراموش ناشدنی مبدل شده بود، به دنبال یک تصادف رانندگی راهی زندان می شود اما این روزها بر خلاف آنچه در قاب برخی رسانه‌ها منتشر شده است، هم اکنون پرونده آقای گلپایگانی نه فقط به سبب ارتکاب یک جرم غیرعمد بلکه به جهت تعدد در جرائم عمد در محاکم متعدد قضائی در حال رسیدگی بوده و با عنایت به اینکه شاکی پرونده تصادف آقا نیز مدت‌ها است که رضایت داده، لذا در پرونده سنگین این بازیگر اساسا موضوعی به نام عدم توانایی وی در پرداخت دیه وجود ندارد.
 
بازیگر فیلم‌های «آقای شانس» و «عصیانگران» هرچند در پی یک تصادف ناخواسته و بیشتر به دلیل نداشتن بیمه‌نامه در فروردین سال 80 راهی زندان می‌شود، اما با وجود گذشت سالهای زیادی از آن سانحه دلخراش، موارد دیگری هم به پرونده "جواد گلپایگانی" اضافه می‌شوند تا جایی که علت حبس او در اوین بر خلاف برخی اظهارات، هیچ ارتباطی به بحث دیه نداشته باشد.
 
موضوع آزادی این هنرمند نامی که به فراخور حوصله برخی از اصحاب رسانه و ملاقات‌های موردی عده‌ای از همکاران ایشان و گاه نیز به سبب مصاحبه‌های کوتاه خود آقای گلپایگانی موضوع تقریبا فراموش شده دوباره یادآوری گردیده و بحث داغ برخی محافل می‌شود، (البته خیلی زود هم به سردی گراییده و از خاطرها محو می‌شود تا شاید در وقتی دیگر به آن پرداخته شود)، اما حقیقت آن چنان که خود «آقاتقی» نیز در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به آن اشاره داشته این است که پرونده تصادف رانندگی منجر به فوت یک عابر پیاده، با اعلام رضایت کامل اولیاء‌دم مختومه اعلام گردیده و مدتی بعد از تصادف، با گذشت شکات از میزان دیه‌ این بازیگر پیشکسوت از حبس رهایی می‌یابد.
 
اما چنانچه اشاره شد دلیل ابقای وی در پشت میله های سرد زندان به دلیل مسائل دیگری است که صرفا به زندگی شخصی آقای گلپایگانی ارتباط پیدا می‌کند که تا رفع همه موارد مفتوحه در پرونده، نیز حکم آزادی مشمول حال این بازیگر و تهیه کننده پیشکسوت کشورمان نخواهد شد. هم اکنون «آقاتقــی» نه برای مبلغی اندک بلکه بدلیل بدهی در پرداخت بیش از 200 میلیون تومان و آن هم نه به واسطه یک جرم بلکه با عنایت به تعدد جرایم و وجود شاکیان خصوصی، موضوع کمک به آقای گلپایگانی فارغ از رسالت هر نهاد خیریه‌ای است که برای دستگیری از نیازمندان تأسیس شده و به فعالیت می‌پردازند.



روایتی دیگر از زندانی شدن «آ تقی»

شرقی‌وند همسر خواهر آتقی است. او دراین‌باره گفت: ماجرای جواد گلپایگانی و مشکلاتی که برایش به وجود آمد بر می‌گردد به اواخر دهه ٧٠ که او یک شرکت لیزینگ داشت و با برادرزاده‌اش کار می‌کرد. پس از مدتی یک سری از مشتری‌ها برای فسخ قرار دادهایشان پیش او رفتند. جواد هم که دوست نداشت کسی از او ناراحت و ناراضی باشد به همه آنها چک می‌دهد در همان زمان بود که متأسفانه ماجرای تصادف به وقوع پیوست و جواد به زندان افتاد. افرادی هم که از وی چک داشتند، فکر کردند او به خاطر ناتوانی در پرداخت چک به زندان افتاده به همین خاطر بلافاصله چک‌هایشان را به اجرا گذاشتند.

شرقی‌وند ادامه می‌دهد: ماجرای دیگری که آتقی را به خاک سیاه نشاند اعتمادی بود که او به یکی از اقوامشان کرد. جواد در آن زمان در یک مناقصه بانک صادرات شرکت کرد و برنده شد. در این مناقصه مقدار زیادی زمین و خودرو وجود داشت که جواد به یکی از اقوام نزدیکش وکالت داد تا کارهای این مناقصه را انجام دهد. متأسفانه پس از به زندان افتادن وی فامیلشان فقط تعدادی از خودرو‌ها را به او داد و مابقی اموال را بالاکشید و اینطور شد که دستش خالی شد.

او می‌گوید: جواد حدود ١٤٧‌میلیون تومان بدهی داشت که تا به امروز توانسته مقداری از آن را پرداخت کند و تنها حدودا ٨٠‌میلیون تومانش باقی مانده است که امیدواریم با کمک خیرین آن‌هم جمع شود و این هنرمند هر چه زودتر از زندان بیرون بیاید. او درحال حاضر باید رضایت خانواده فرد متوفی و آن خانم را بگیرد از طرفی مقداری از چک‌هایش نیز باقی مانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸۵
انتشار یافته: ۶۶
واقعا متاسفم
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
فقط نباید متاسف بود. باید کمک کرد. یه جا نشستین که چی؟ کمک کنید حتی شده با 1000 تومن.
چند هزار نفر هر کدوم 1000 تومن بجای اینکه به این گداهای از خدا بخبر بدین بدین واسه گلریزان زندانیان نیازمندی که بخاطر هیچی تو زندان هستند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
بنظر من این قضیه به همین سادگی نیست که 1 نفر که هم آدم شناخته شده ای هست و هم بقول خودش مال و اموال داره برای 70 ملیون تومان 14 سال تو زندان باشه !
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
نه به اون سطلای آب یخ واسه همدردیشون نه به این که یکی بغل گوششون نیاز به کمک داره خودشونو زدن بخواب!!
واقعا متاثر شدم.

بعضی فقط اسم هنر مند را یدک میکشند و فقط به دنبال پر کردن جیب مبارکشان هستند!

ولی اگر گلیریزان انجام دهید بنده حاضرم در این امر خداپسندانه پیش قدم شوم.
شماره حساب بدین لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
یادش بخیر؛ می گفت: ژن بویو بالا،بژار کارمو بکنم.
منم با نظر این عزیز موافقم شماره حساب اعلام کنین.
تابناک باز هم بیا و پا پیش بگذار و یک حساب بانکی یا شماره کارت اعلام کن و پول جمع آوری کن تا این بنده خدا به زندگی عادیش برگرده
از بازیگرایی که خودشونم پیری و گرفتاری خواهند داشت از اونهایی که دستشون به دهنشون میرسه به جای آب بازی و تقلید از بیگانه به فکر هم صنفی و هم وطن خودتون باشید
رسوم زیبای خودمون مثل گل ریزان رو از یاد بردیم

ممنون که اطلاع رسانی کردید
خيريه همت بطور آنلاين روزانه چندين مشكل مالي افراد درمانده را با استمداد از مردم خير و نيكوكار رفع مي كند. چرا تا كنون از آن طريق اقدامي براي آتقي نشده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعضی حقایق آنقدر تلخ هستند که باوش برای من که قابل قبول نیست
خدا امیدوارم هیچکس بی گناه زندانی نباشد واقعا یک لحظه خودمونو جای اونا بزاریم خیلی سخته
باسلام
كجا هستند آنهائيكه تا يك برنامه ازكشور هاي ديگر مي بينند مردانگي شان گل مي كند وجو گير ميشوند مثلا همين سطل اب يخ . ما كه در فرهنگ خودمان از اين برنامه هاي بهتر داريم چرا بايد از بقيه تقليد كنيم واقعا هركس مي تواند به چنين هنرمنداني كمك كند مثلا همين گلريزان انشالله
دارم شاخ در میارم
این چه وضعی دیگه !!!!!!
واقعا من و نسل ما با این مرد خاطره داره
این اتفاقات اصلا قابل درک نیست !!!!!!!!!!!
بسیار متاثر شدم، یادش بخیر آنروزها، ای کاش شماره حسابی جهت کمک به این هنرمند اعلام میکردید.
چگونه !!!؟؟؟؟؟

به همین سادگی! وقتی همه خواب بودیم!!!
70 میلیون برای ستاره های سینما و تلویزیون چیزی نیست...
خدا بهش کمک کنه!
من وقتی این سریل پخش می شد حدود 4 یا پنج سال داشتم و یادم می آید که خانواده مان برای دیدن این سریال دور هم جمع می شدند. آتقی با خاطرات محدود کودکی های من و مثل من عجین است.
شاید بزرگ ترین ظلم جامعه هنری را باید این بی تفاوتی مسئولین این بخش به هنرمندانی مثل آتقی باشد.
پول خرده ی خیلی از این همایش های بی فایده ی وزارت ارشاد می تواند باعث نجات و رهایی ایشان شود.
باید کمپین آزادی ایجاد شود.
با سلام.اگه کمکی از دست من بر میاد با من مکاتبه کنید.من وکیلم وحاضرم به صورت رایگان انجام وظیفه کنم.ایشون یادگار کودکی ما هستن.
خدا شاهده خیلی ناراحت شدم بنده خدا که مرتکب قتل عمد نشده از تابناک تقاضا دارم دست بکار شود و یک شماره حساب اعلام کنید تا پول جمع کنیم آزاد بشه بخدا حقش نیست بیشتر تو زندان بمونه ۱۴ سال کشیده........
گذشت و بخشش حکم کیمیا پیدا کرده است
اگه ایشون بیرون بود زود تر از این ها میتونست این مبلغ با کار کردن فراهم کنه
لطفا براش گلریزان کنید
خیلی جاها برای کسانی که مرتکب قتل عمد شده اند مراسم گلریزان و هزار جور برنامه می گذارند و برای رهایی او پول جمع می کنند ولی برای این هنرمند که بطور اتفاقی مرتکب خسارت شده هیچ برنامه ای نیست . آخر انصاف کجاست ؟
چرا اینقدر مقام و جایگاه یک انسان در این کشور نادیده گرفته و بی اهمیت است. هر کدام از ما فقط یکبار شانس زندگی کردن داریم.
یه لحظه قلبم به درد اومد
واقعا خدا به همه اسیران و دربندان کمک گنه.اعتیاد در سن بالا اینقدر اشکال نداره اما دروغ بزرگترین گناه است. مواد چیزی نیست که بشه باهاش بازی کرد و راحت ولش کرد
هنرمند هرجا رود قدر بیند و بر صدر نشیند اما اینجا که هر جا نیست همه به هم بی اعتنا حتی به مرگ همدیگه
"سریال آینه " نبود "آینه عبرت" بود
ان شاالله اين گزارش سبب خير بشه و ايشون ازاد بشن
ثروت کشور کجاست خدا قربونت برم کمکش کن.
بازیگرانی که قراردادهای چند صد میلیونی می بندند چرا ککشان نمی گزد؟؟
هنرمندان دنبال رضايت گرفتن براي قاتلان هستند
خب لطفا خود شما پیشقدمشوید، یک شماره حساب اعلام کنید که بازدیدکنندگان این خبر به آن حساب پول بریزند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
این عزیز بزرگوار برای همه ی ما خاطرات خوش زیادی رقم زده است،حال وقت جبران رسیده...
امید وارم مشگل این عزیز حل بشه
خیلیها از هموطن هامون هستن که این مشگل راو دارن ولی چون مشهور نیستن رسانه ای نمشه اونها هم زحمت کش و خانواده دارن برای این مملکت زحمت کشیدن ولی مشهور نیستن...
لطفا شماره حساب اعلام کنید ما ایشان را دوست داریم مردم نمیگذارند کسی که در زمان جنگ مجانی مردم را میخنداند و روحیه میبخشید تا از اعتیاد دور باشند و مقابل دشمن بایستند در زندان بماند مسئولین شما هم مسئولید نباید اینچنین این هنرمند را رها کنید تا به تنهایی مشکل خود را حل کند جامعه را از هنر ایشان محروم نموده اید در حالیکه اگر آزاد بود بزودی میتوانستند جبران نمایند!
هنرمندان فعلاً مشكلي بجز چالش آب يخ ندارند. اين مشكلات كوچك را بعداً حل مي كنند.
شماره حساب (شماره کارت) اعلام نمایید تا کمک عمومی شود.
تابناک پيشنهاد می کنم شما به نمايندگی از مردم خير اين سرزمين هنر دوست، شماره حسابی را اعلام کنيد تا در يک گلريزان اينترنتی برای آزادی اين هنرمند بزرگ همتی بکنيم. فقط بايد اين خبر در مدت يک هفته هر روز تکرار شود تا مبلغ کافی جمع شود.
yaade doostani oftadam ke raftand berezil va aghaye hashemi ke eddea kard khunash ro forookhte ke ina beran berezil hal konan
این آقا باید بعنوان قهرمان بدشانسی یک جایزه نقدی بزرگ بگیره. ماجرای ماشین آخر بودن و پرت شدن و زیر گرفتن عابر و پس از آن پیدا شدن آن خانم در جوزه رای گیری و دیدن شناسنامه ایشان تقریبا شبیه یک داستان باور نکردنی سینمایی است. همین ماجرا ها را بنویسد و به سناریوی یک فیلم تبدیل کند و خودش هم بازیگرش بشه، خیلی از این پولهایی که میخواد بیشتر در میاره.
بابا وقتی یکی نداره هزارسال زندانی بشه اخه چه فایده داره.این معضل کی قراره تواین مملکت حل بشه البته جرمهایی مثل زورگیری سرقت موضوعشان جداست امابرای بقیه موارد بایستی فکر بهتری بشود المفلس وفی امان الله بابا وقتی نیست که نمیشه کاری کرد نیست نیست نیست .لااقل بروندسرکار بدهیشونو بدهند.اینکه بهتره تا الکی تویه محیط بسته بخورند وبخوابند که چی بشه؟؟؟
آیا این همه هنرمند توان پرداخت و مساعدت به این هنرمند را ندارند؟؟؟؟؟اینجا برهوت عاطفه است !!!!
فراموشت نکرم اتقی بیادتیم
واقعا چه زود آدمها فراموش میشوند!
بنده هم جز تاسف خوردن کاری از دستم بر نمیاد%
الان بیرون بود میتونست 10برابرشو دربیاره
من آقا تقی رو یادمه با علی!
تخم جوانمردی در کشور خشکیده. یعنی 14 سال عمر برای 70 میلیون تومان پول. پس کجاست صدا و سیما و جامعه هنرمندان. همه دنبال رفع و رجوع مشکل بابک زنجانی هستند و هنرمندها یادشان رفته.
حالا اگه دمیگفتن اتقی دور از جون از دنیا رفته،همه این بازیگرها با ماشین‌های 500،600میلیونی معرفتی عکس یادگاری با عینکها آفتابی می گرفتن،ژست می گرفتن که ما با درگذشته روزها تلاش و کوشش برای اعتلاء هنر کشور مون داشتیم و...
ای زرشک!!!
تابناک جان تورو خدا شماره کارت بده تا بتونیم کم کم پول براش جمع کنیم.
درس عبرتی بشود که هیچکس بدون بیمه و بی احتیاط راننگی نکند.
شماره کارت بدهید دست به دست هم کمکش کنیم
salam ye zahmat bekeshin ye shomare hesab bedin ma mardom dar hade tavan komak mikonim
متأسفين
واقعا متاسفم.من دراین چند سال میگفتم پس این هنرمند کجاست. دست مریزاد به این بازیگران .همه اینها درتلوزیونبرای مردم صحبت از مهر ومحبت میگن.پس کو.
مردم این همه پیغام گذاشتند که شماره حساب بدید و راهنمائی کنید اما به هیچ کدام جواب ندادید . اما برای انتقاد کردن و ایراد گرفتن از همه آماده اید . خب یه کاری بکنید دیگه
یه حساب به سرپرستی تابناک درست کنید و هر روز هم تابناک گزارش بده که چه مقدار داخل حساب آمده تا پول واریز کنیم. آنقدر هم ادامه بدید تا مشکل حل شه.
یاد برنامه شب های ماه رمضان افتادم که افراد معروف ارزو برآورده میکردند.انهم با به تصویر کشیدن حیثیت وابروی خانواده .در کشور همه چیزمان با تمام دنیا فرق میکند.افراد خیر بیش از فکر کردن به فلسفه کار خیر دنبال شواف هستند.واقعا" منزجر کننده است .
دوستانی که الکی جو گیر شدن چندروزه سطل آب یخ رو خودشون میریزن که فقط تو فیس بوک و اینستاگرام لایک بخورن حالا بعضی هاشون یه 100 دلار کمک میکنن که تو چشم باشن بیان به این هنرمندای بیچاره که یه عمر به پای هنر سوختن و آخرشم توی اوج ناشناسی یجا میمیرن کمک کنن
همت همه ایرانی ها با یک شماره حساب اعلام شده جهت آزادی مرد خاطره ها
یعنی ماهی 400 هزار تومان، اگر آزاد بود نمیتونست تو این 14 سال بدهی خود را پرداخت کند؟ هزینه نگهداری از زندانی که دولت از جیب مردم پرداخت میکند در ماه چقدر است؟!!!
lotfan 1 hesabe moshakas konin bara ataghe hame dosesh daran
atagero nafare 1000 2000 ....ke zeyad nest
سلام به همه دوستان:
بیاین یه طور دیگه قضیه رو نگاه کنیم اینبار از دید خانواده هایی که داغ دیدن. یکی پول داشته باشه ولی ماشینشو بیمه نکنه و بعد یکی رو بکشه و چوت بازیگر مشهوری هست زندان نره و بهد یکی دیگه رو بلافاصله ناقص کنه و بازم برا اینکه پول نده اموالشو بده به دست یکی دیگه این کارمعنیش چیه!فقط یک لحظه خودتونو جای اون خانواده ها بذارید عزیزشون رفته و پول هم نمیخواد خرج کنه چون بازیگر معروفه!دیگه بعد تجربه اول لااقل بیمه میکردی!اینقد احساسی عمل نکنید ما آدمهای واقعا شریفی داریم که واسه مهریه یا 10 میلیون زندان هستم و من ترجیح میدم پولمو واسه اونا خرج کنم. امیدوارم اینو تابناک چاپ کنه!!!
روزگار روزگار نامروتی ها و بی انصافی ها شده است !!!این امورات مختص هنرپیشگان و هنرمندان و..و. نیست !!ما مردم جور دیگری شده ایم !! همه بی تفاوت و هرکس دنبال کشیدن گلیم خود از این اب گل آلود !!دیگر همسایه ها هم برای همدیگر فاتحه نمیخوانند !! لبها خشکیده !! و اگر فردی مرد و با گرفتارئی روبرو شد و حتی فامیل و اقوام فقط یک کلمه خشک و خالی جواب دارد که خدا رحمتش کند و مشگلش را بگشاید !! همین !!!
آقای تابناک
لطفا از طریق خیریه همت به ایشان کمک کنید.
شماره حساب بدهید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی