بازدید 2319

بانوان از شخصیت حضرت معصومه الگو بگیرند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت که بانوان باید از شخصیت حضرت معصومه (س) الگو بگیرند.
کد خبر: ۴۲۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ 28 August 2014
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت که بانوان باید از شخصیت حضرت معصومه (س) الگو بگیرند.

به گزارش  (ایسنا) ، آیت‌الله رضا استادی امروز در مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه با گرامیداشت میلاد کریمه اهل بیت (ع) و آغاز دهه کرامت گفت: حضرت معصومه (س) دارای مناقب و ویژگی‌های خاصی است و تنها امام‌زاده‌ای است که بارگاه ایشان مورد توجه زائران از سراسر جهان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امام موسی کاظم (ع) دارای فرزندان زیادی بود که در این میان حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از فرزندان معظم ایشان است؛ به ویژه پیرامون قدر و منزلت حضرت فاطمه معصومه (س) اسناد فراوانی در تاریخ تشیع وجود دارد.

وی درباره جایگاه کریمه اهل بیت (ع) در قم عنوان کرد: بسیاری از مراجع، علما و بزرگان دین ارادت خاصی به حضرت معصومه (ع) دارند و برای دیدار بارگاه ایشان مشتاقان زیادی به زیارت حضرت معصومه (س) می ‌یند و چه بسا ایشان دعاهای بسیاری را نیز مستجاب می‌کند.

استادی با ابراز خرسندی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت تصریح کرد: اینگونه جشن ها در دنیا و آخرت ما تاثیر دارد و انسان را بیمه می‌کند.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) از زائران و مقیمان قم انتظارات ویژه‌ای دارند به ویژه از مردم قم و مشهد انتظار بیشتری در رعایت سبک زندگی اسلامی وجود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحقق اهداف جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همانگونه که با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه جهان و توقعات آنها نسبت به ایران تغییر کرده و از ملت ما انتظار معنویت بیشتری دارند، ما نیز بر این اساس وظیفه ای سنگین بر عهده داریم.

وی اظهار کرد: مردم و زائران باید در قم و مشهد دقت بیشتری بر رفتارهای خود داشته باشند و نباید وضعیت نامناسبی در خیابان‌های قم به لحاظ حجاب و عفاف شاهد باشیم.

استادی خاطرنشان کرد: بانوان ما باید از منش و شخصیت حضرت معصومه (س) الگو بگیرند و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر