بازدید 52111
۷

خیانت به همسر از نوع چینی!

مقامات رسمی استان کوانگدونگ در صحبت‌هایشان ناخودآگاه پشت پرده راز جنایت مافیا علیه خانواده‌های چینی را فاش کردند.
کد خبر: ۴۲۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ 28 August 2014
مقامات رسمی استان کوانگدونگ در صحبت‌هایشان ناخودآگاه پشت پرده راز جنایت مافیا علیه خانواده‌های چینی را فاش کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانم شیائولین 27ساله سرگرم دیدن فیلم در منزل مسکونی خود در هشان استان کوانگدونگ در جنوب شرقی چین بود که زنگ خانه به صدا درآمد. او پس از باز کردن درب منزلش با حمله زن همسایه غافلگیر شد.
 
به گزارش پلیس، شیائولین 27 ساله مورد سوء ظن زن همسایه بود؛ چراکه او فکر می‌کرد شیائولین با همسرش رابطه نامشروع دارد و همین موضوع باعث شده تا همسرش دیگر به او علاقه نداشته باشد.

"شیائولین" در پی این حمله دچار جراحت و آسیب دیدگی بسیار شد و تا یک قدمی مرگ رفت. زن همسایه وحشیانه به وسیله یک قیچی صورت شیائولین را برید، به طوری که برخی از قسمت‌های صورت این زن بی‌گناه قطع شد.
 
بنا به درخواست "منگ‌تسکو" (شوهر زن مهاجم) نام همسرش در خبرگزاری‌ها فاش نشد و پس از دستگیری همسر"منگ" توسط پلیس و شکایت "شیائولین" وی بازداشت شد که در ماه آینده محاکمه می‌شود.
 
شیالوئین در بیمارستان کوانگدونگ تحت درمان پرشکان قرار گرفت. آنان معتقدند که دیگر زیبایی شیائولین باز نخواهد گشت و او باید تا آخر عمر با دیدن صورتش رنج و عذاب بکشد.
 
گفتنی است، مرکز گوانگ‌دونگ شهر گوانگژو است و بالغ بر 83 میلیون نفر در مساحت ۱۷۷،۹۰۰ کیلومتر مربع این استان زندگی می‌کنند.
 
پلیس این استان معتقد است، خشونت در شهرهای فقیرنشین این استان به دلیل خیانت همسران به یکدیگر افزایش داشته است و مردم دیگر نسبت یه یکدیگر هیچ گونه ترحمی ندارند و با کوچکترین مشکلی دست به بزرگترین جنایت‌ها می‌زنند.
 
البته مقامات رسمی پلیس گوانگ‌دونگ از فعالیت گسترده مافیا در این شهر خبر دادند و گفتند: این باندها که به سلطه‌گران غربی وابسته هستند و از طریق دریا اعضای بدن انسان را جا به جا می‌کنند و در زمینه فروش و ربودن دختران جوان برای خانه‌های فساد در کشور‌های غربی نیز فعالیت دارند، یکی از عاملان خشونت در شهر‌های چین هستند؛ چراکه آنان با پول، زنان متاهل و دختران فقیر را فریب داده و آنان را به بردگان جنسی خود تبدیل می‌کنند.
 
گفته می‌شود، برخی از زنانی که در خانه‌های فساد ایالت متحده آمریکا به بردگی گرفته می‌شوند از شهرهای مانند هنگ کونگ، گوانگژو و سایر شهرهای چین ربوده شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۳
انتشار یافته: ۷
از اونجائي كه اجناس چيني كيفيت و دوام لازم رو نداره خيانت و طلاق چيني هم دوام لازم رو نداره و جاي نگراني نيست
بهتر از زنهای ایرانی بوده که هوو میره رو صورت اون یکی زنه اسید میپاشه.
پاسخ ها
صبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
زنها در هر حالت قربانی هستند
و مردها هم که همیشه خودشون رو طفلکی جلوه میدن
زنها باید عزت نفس خودشون رو بالا ببرن که هرگز به اتمسفر مردی که خودش زن داره نزدیک نشن، چون در نهایت همه چی به کام مرد هست و به ضرر زن
يه مدته شروع كردي به سياهنمايي در مورد غربااااااا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
ظاهرا در جغرافیای شما چین در غرب جهان قرار دارد!
نمیدونم چرا هر اتفاقی توی دنیا میوفته پای این آمریکای جنایکار میاد وسط !!!!
همه بَدن فقط ما خوبیییییم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی