بازدید 2188

نعمت زاده: بانکها در خدمت تولید قرار گیرند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بانکها با تغییر مسیر در خدمت تولید و صنعت قرار بگیرند، گفت: مشکلات به ارث رسیده از دولت های پیشین یک روزه حل نمی شود.
کد خبر: ۴۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ 28 August 2014
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بانکها با تغییر مسیر در خدمت تولید و صنعت قرار بگیرند، گفت: مشکلات به ارث رسیده از دولت های پیشین یک روزه حل نمی شود.

ˈمحمد رضا نعمت زادهˈروز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از واحد صنعتی گروه بهمن در شهرک صنعتی بشل سواد کوه افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم همکاری بانکها با واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید فرمودند.

وی با اشاره به اینکه امروزه بانکها با کمبود سپرده و منابع مواجه اند، ادامه داد: اکنون کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی را در خرید مواد اولیه دچار چالش کرده است.

او با بیان اینکه مدیریت صنعت به دلیل تورم، رکود و کمبود منابع سخت و دشوار شده است، اظهار کرد :صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید با درایت و مشارکت دادن مردم چالشهای سر راه خود را از بین ببرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی در بخش صنعت گفت : تقاضا برای سرمایه گذاری در این حوزه افزایش یافته است.

نعمت با اشاره زاده به مشکلات قطعه سازان خودرو در استان مازندران گفت:به هیچ عنوان اجازه واردات قطعات خود رو را نخواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خودرو سازان باید از قطعات تولید شده در داخل کشور استفاده کنند، افزود: در پنج ماهه اخیر تولید خودروی سبک در داخل کشور 75درصد افزایش یافته که نشانگر افزایش تولیدات قطعه در داخل است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به کاهش مدت زمان طلبکاری قطعه سازان از خودرو سازان اشاره کرد و گفت: خودرو سازان با فروش نقدی ،پیش فروش و حتی فروش املاک در صدد پرداخت بدهی خود هستند.

واحد صنعتی گروه بهمن که با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال زایی 240نفر امروز در شهرک صنعتی بشل به بهره برداری رسید سالانه 120 هزار تن ورق تولید می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر به مازندران از واحد صنایع چوب و کاغذ مازندران و کارخانه سیمان کیاسر بازدید می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار