بازدید 7957
۶

ناظم متهم به تعرض محاکمه شد

کد خبر: ۴۲۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 28 August 2014
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده ناظم یک مدرسه ابتدایی که متهم به آزار و اذیت چند دانش‌آموز است، دیروز در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به‌طور غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد.

به گزارش فرهیختگان، قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران گفت: جلسه دیروز غیرعلنی و با حضور سه شاکی برگزار شد و آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده بود. با توجه به نظریه پزشکی قانونی قرار است پس از مشورت با مستشاران، تا هفته آینده حکم صادر کنیم.

رسیدگی به این پرونده با شکایت پدر و مادر یک پسر هشت ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پدر این دانش‌آموز گفت: پسرم در مقطع ابتدایی یک مدرسه در شهرک دانشگاه درس می‌خواند. چند روزی بود که رفتار پسرم تغییر کرده بود و نمی‌خواست به مدرسه برود. وقتی علت گوشه‌گیری‌های او را جویا شدم فهمیدم ناظم مدرسه پسرم را به نمازخانه برده و پس از نمایش فیلم غیراخلاقی او را آزار داده است.

با طرح این شکایت، ناظم مدرسه تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر آزار پسر دانش‌آموز شد. در آن بین پدر یکی دیگر از دانش‌آموزان همان مدرسه شکایت مشابهی ارائه داد و گفت، پسر 11 ساله‌اش از سوی ناظم مدرسه تحت آزار قرار گرفته است.

در ادامه بررسی‌ها مدارکی به دست آمد که ناظم 34 ساله بازداشت و پرونده‌ای برای رسیدگی به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه رسیدگی به شکایت شاکیان دهم خرداد به ریاست قاضی محمدی کشکولی پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد و دو پسر دانش‌آموز که همراه والدینشان در دادگاه حاضر شده بودند به تشریح ماجرا پرداختند.

انتشار این خبر در رسانه‌ها سر و صدای زیادی به‌پا کرد و تنها چند روز بعد، جمعی از اولیای دانش‌آموزان مقابل آموزش و پرورش منطقه تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این ماجرا شدند.

در این بین نماینده وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای به دادگاه کیفری، از این ناظم شکایت کرد و خواست تا این مرد 34 ساله که از شش سال پیش در آن مدرسه به‌عنوان ناظم مشغول به کار بوده به جرم آزار دانش‌آموزان و برهم زدن امنیت مدرسه مجازات شود.زمان زیادی از این ماجرا نگذشته بود که سومین شاکی نیز به دادگاه رفت و شکایتی ارائه داد.

 به دنبال سومین شکایت، شاکیان به پزشکی قانونی معرفی شدند.رئیس دادگاه از اعلام نظر پزشکی‌قانونی در این رابطه خودداری کرد و گفت که یک هفته بعد حکم این پرونده اعلام می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۶
این ابلیس در کسوت مقدس تعلیم و تربیت ، با
جنون جنسی خود نه تنها آینده این بچه های
معصوم را تباه کرده بلکه باعث جریحه دار شدن
افکار عمومی و بدنام شدن محیط مدرسه شده
و باید مجازات وی سریع و قاطع و بازدارنده باشد
احتمالا ایشان از این مدرسه به مدرسه دیگری تبعید می شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
احنمالا نه حتما
فقط اعدام
مرگت باد ای پست فطرت...
تازه داره محاكمه ميشه. من فكر ميكردم اعدامش كردن اين پدر سوخته را.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار