بازدید 4094

درمان ناباروری اولویت اصلی وزارت بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حمایت از درمان ناباروری یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه است که با اختصاص بودجه از سوی نمایندگان مجلس اجرایی می شود.
کد خبر: ۴۲۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸ 27 August 2014
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حمایت از درمان ناباروری یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه است که با اختصاص بودجه از سوی نمایندگان مجلس اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا دکتر ˈسیدحسن هاشمیˈ چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران در بجنورد اعتبار مورد نیاز برای صندوق حمایت از درمان ناباروری در کشور را افزون بر هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته میانگین سن امید به زندگی در کشور 72 سال است.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان های استان خراسان شمالی از جمله بیمارستان بنت الهدی بجنورد هم گفت: پس از بازدید، حتما تصمیمات خوبی برای برطرف کردن مسائل و مشکلات آن اتخاذ خواهد شد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی عصر چهارشنبه وارد استان خراسان شمالی شده است.

جراحی چند بیمار نیازمند در روستای ˈعشق آبادˈ مانه و سملقان، بازدید از بیمارستان آشخانه و همچنین حضور در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح دانشکده بهداشت و بازدید از طرح های در حال ساخت بیمارستان 320 تختخوابی و خوابگاه دانشجویی بجنورد از برنامه های روز دوم حضور دکتر هاشمی در استان است.

افتتاح کلینیک ویژه دانشگاه، حضور در نشست هیات رییسه ستاد تحول سلامت دانشگاه، بازدید از بیمارستان بجنورد و شرکت در آیین روز پزشک و داروسازی را از دیگر برنامه های روز دوم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان شمالی عنوان شده است.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، حضور در مزار شهید گمنام، افتتاح دانشکده دندانپزشکی، بازدید از دانشکده پزشکی، افتتاح ˈآی سی یوˈ بیمارستان امام علی و افتتاح همزمان چند پایگاه اورژانس و پایگاه بهداشت، کلنگ زنی 17طرح و بازدید از طرح تحول در بیمارستان و دانشکده اسفراین از برنامه های روز سوم حضور دکتر هاشمی در خراسان شمالی است.

بنا به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،هاشمی در جریان سفر به استان خراسان شمالی، 382 طرح بهداشتی و درمانی کشور را به طور همزمان افتتاح می کند.

این طرح ها شامل 144 خانه بهداشت،36 مرکز بهداشت، 54 مرکز اورژانس پیش بیمارستانی یا جاده ای، 11 آزمایشگاه، پنج بیمارستان، 15 خانه پزشکان، شش ساختمان دانشکده، 10 درمانگاه و چهار اورژانس بیمارستانی از طرح های قابل افتتاح در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در هفته دولت به شمار می رود.

از دیگر طرح های بهداشتی و درمانی قابل افتتاح در این هفته، تکمیل و تجهیز 76 بخش بیمارستانی، 18 ساختمان دانشگاه و دانشکده و 14 ساختمان اداری بیمارستانی است.

وزیر بهداشت در سفر سه روزه خود همچنین با توجه به استقرار شعبه شرق موسسه خیریه نورآوران سلامت در خراسان شمالی روز پنجشنبه نیز با حضور در روستای ˈعشق آبادˈ در شهرستان مانه و سملقان به جراحی چشم بیماران محروم این منطقه خواهد پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار