بازدید 3166

لزوم فرهنگ‌سازی، پیش از تفکیک جنسیتی

کد خبر: ۴۲۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ 27 August 2014
یک عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی بر لزوم فرهنگ‌سازی پیش ازانجام تفکیک جنسیتی در برخی ادرات و مراکز دولتی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد سادات ابراهیمی درباره اجرای طرح تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران، گفت: از نظر اسلام ممنوعیتی برای اشتغال زنان نیست و حتی در برخی از مشاغل حضور زن لازم است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من به شخصه مخالفتی با اجرای چنین طرح‌هایی ندارم، اما نکاتی وجود دارد که آن‌ها قابل تإمل و بررسی هستند، به نظر من اقدامات هر دستگاه باید مطابق با قانون و شرع باشد تا خدایی نخواسته احکام شرعی زیر سوال نروند.

وی افزود: این اقدام فی‌النفسه خوب است اما باید قانون‌مند باشد و اینکه از مجموعه کوچکی مانند شهرداری نباید شروع شود، زیرا این کار اقدام بزرگی است که باید از سطح دولتی شروع شود یا اینکه اگر قرار است کاری شروع شود باید از یک نهاد انقلابی مستقل که زنان و مردان در آن کار می‌کنند، شروع شود.

سادات ابراهیمی افزود: البته معنای این حرف این نیست که این کار نباید انجام شود، بلکه باید بررسی و تحقیق شود تا آن چیزی که به نفع مملکت بوده و مورد قبول مردم قرار می‌گیرد اجرایی شود، از طرف دیگر ضرورت فرهنگ‌سازی در این حوزه برای مردم وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: قطعا همه ما باید در اجرای تصمیمات همه‌جانبه‌نگر باشیم و بر اساس تدبیر حرکت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل