بازدید 20134

اقدام به خودکشی زنی در مترو

مرد جوان 28، 29 ساله‌ای که از نزدیک شاهد این حادثه بود، در این باره به ایسنا گفت: من در فاصله چند قدمی از این زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت‌هایش می‌توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.
کد خبر: ۴۲۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 27 August 2014
زنی دقایقی پیش خود را جلوی قطار مترو پرتاب کرد.

احسان مقدم مدیرروابط عمومی متروی تهران در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این حادثه، گفت: حدود 20 دقیقه پیش خانم میانسالی در چهارراه ولیعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد.

وی ادامه داد: این فرد توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

مقدم در خاتمه ضمن ابراز تاسف از این حادثه، در عین حال اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خطوط مترو وجود ندارد و کار به صورت عادی دنبال می‌شود.

عباسی روابط عمومی اورژانس تهران درباره وضعیت جسمی و بالینی این زن که به گفته وی حدود سی ساله بود، به ایسنا گفت: متاسفانه این فرد شرایط جسمی مناسبی ندارد و جهت ادامه درمان‌های اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

مرد جوان 28، 29 ساله‌ای که از نزدیک شاهد این حادثه بود، در این باره به ایسنا گفت: من در فاصله چند قدمی از این زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت‌هایش می‌توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز اظهار کرد: پیش از اینکه این زن خودش را به روی ریل قطار پرتاب کند کیفش را به همراه یک یادداشت روی زمین گذاشت که گویا آن یادداشت را به یکی از ماموران آتش نشانی دادند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا حاکیست ماموران آتش‌نشانی و آمبولانس در میان انبوه جمعیت ابتدا کیسه‌ای زردرنگ که دو کفش کتانی سفید به چشم می‌خورد و به دنبال آن مصدوم را در کیسه مخصوص سیاه رنگی که بخشی از صورت خونین وی نیز دیده می‌شد، به آمبولانس حمل کردند.

همزمان با این حادثه ، زنی دیگر نیز به دلیل مشاهده این صحنه بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱۱
انتشار یافته: ۳۴
اختلافات خانوادگى ........!!!!جاى تاسف .....مسولين بايد فكر باشن....
يك نكته جالب تو اين خبر است و اون اينكه زن ٣٠ ساله ميانساله و اقاي ٢٩ ساله جوان!!!!!!
انشاالله خدا به همه ما انسانها صبر و شكيبايي عطا كند .
از کی تا حالا سی ساله شده میانسال !!!
الله اکبر!
خدایا چه بر این بیچاره رفته که این طور از زنده ماندن سیر شده؟
واقعا متاثرشدم. خدایا خودت بر ما رحم کن.
اینکه هر روز شاهد اینجور اخبار هستیم باید یک زنگ هشدار برای مسئولین به صدا در آورد ، اقا و خانم مسئول به جای اخذ رای در مجلس به فکر مشکلات مردم باشید .
چیزی جز دلایل اقتصادی ندارد.....میگی نه نگاه کن.
مسخره نگیر ای برادر.....
زن میانسال : حدود سی سال
مرد جوان 28و29 ساله

بالاخره تکلیف ما را مشخص کنید
متاسفانه دادگاهها به وضوح حق را به مرد میدهند که اصلا با عقل سازگار نیست

برای مثال فرزندانی که از زندگی با پدر وحشت دارند چرا نباید با مادر زندگی کنند؟
آیا خود کودک نمیتواند محبت را تشخیص دهد؟
کی میخواهیم مترو رو ایمن سازی کنیم؟
اینکه مترو روش مدرنی برای خودکشی است درست. ولی برای جلوگیری از این اتفاقات چه عمدی وچه سهوی براحتی با نصب درب مخصوص یه چیزی شبیه درب آسانسوردر محل تردد اقدام شود.در آینده این حوادث بیشتر می شود.
ای بابا امان از مردایی که همسرشونو تا مرز جنون میکشونن ...چقد خودکشی عادی شده
از بس که رو مردم فشار روحیه!!!! وضعیت اقتصادی هم که افتضاحه
خدا به همه ی ما صبر عطا کنه
امیدوارم سلامتی این خانم برقرار شود. اما اگر مشکل این خانم به گفته آقایی که شاهد بوده، مربوط به دادگاه خانواده باشد باید گفت که فقط اگر خدایی ناکرده یک خانم باشید و قصد جدایی از همسرتان را داشته باشید که هم حق شرعی و هم حق عرفی شماست چنان بلایی این دادگاههای خانواده بر سرتان می آورند که...! در دادگاههای خانواده ما حق با آقایان است و حق طلاق هم با آنهاست پس یک خانم باید یا بسوزد و بسازد و یا آنقدر از پله های دادگاه خانواده بالا و پایین برود که کارش به افسردگی شدید و جنون ختم شود! آیا قانونگذاران گرامی نمیتوانند این مشکل را مانند همه جای دنیا و صد البته بر اساس موازین اسلامی حل کنند؟
متاسفم. من دو سال پیش گفتم. و تابناک هم کامنتم را گذاشت. آن هم اینکه:
ایستگاههای مترو در کشور کره جنوبی دارای حفاظ های شیشه ای محکمی است که اجازه رفتن به محوطه ریل ها را چه به صورت سهوی چه به صورت عمدی نمی دهد. تنها زمانی که مترو به ایستگاه می رسد چند در به صورت اتوماتیک و تنظیم شده با جای درهای مترو باز می شود تا امکان نقل و انتقال مسافران وجود داشته باشد.
چه زمانی می خواهیم به حداقل استانداردهای فنی لازم برسیم؟!!!
خدا رحمش کند. از کی تا حالا سی سال شده میانسال!!!!!!!!!
نفهم، مشکلاتش کم بود،حالا باید دنبال دکتر و داروهم بره.
تابی ازکی میانسالی به 30ساله ها میگن،دقت کن،ایشون جوون بودن،اگه ناکام نشن!!!
همه ایرانی ها افسرده شدن و از این زندگی به ستوه اومدن
تو یک سری از کشورها برای جلوگیری کردن از پریدن به عمد یا غیر عمد افراد به جلوی قطار از درهای شیشه ای و دیوارهای شیشه ای استفاده میکنند، خواهش داریم شهرداری تهران و شرکت مترو پیگیری کنند تا اینگونه امکانات در ایستگاهها نصب بشه تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم
پیروزی مقاومت غزه رو تبریک می گم و در عین حال برای آینده مذاکرات هسته ای دلواپس هستم...
مترو هم شده اسباب خود کشی
حالا اين نيروهاى نظامى بريزن و ماهواره هارو جمع كنن. جامعه در ياس و نااميدى كامل و در حالت غم و اندوه است شما فقط در فكر جمع كردن ماهواره. مشكلات اجتماعى رو ايا ميتونيد با اين روش حل كنيد؟
مگر آقای قالیباف قول نداده بود که تمام ایستگاه‌های مترو به نرده‌ی محافظ در برابر خودکشی مجهز خواهند شد؟! شاید در گیر و دار طرح تفکیک جنسیتی یادشون رفته!
من داخل مترو بودم ، مترو به شدت ترمز کرد بعد از 10 دقیقه تخلیه اضطراری انجام شد اومدیم بیرون و سریعا ایستگاه رو تخلیه کردن چند نفر از شاهدان عینی دچار شوک شده بودن . بعد از چند دقیقه خانم جوان رو عوامل اتش نشانی و اورژانس بیرون اوردن و سریع منتقل کردن. من فکر نکنم زنده بمونه . یکی از شاهدان گفت قبل پرت شدن این خانم داشت با تلفن همراه صحبت میکرد که تو مکالماتش تحدید به خود کشی کرده بود
خوشی زده بوده زیر دلش،هیچ مشکلی نداشته
شنیدن چنین اخباری باعث تاسفه امیدوارم دیگه از اینجور حوادث رخ نده اما جدا از خود خبر نگارش خبر جای تعجب داره 1 - زن میان سال سی ساله بوده ! منظور از میان سال چیه اینجا ؟ 2- مرد جوان 28 29 ساله ؟؟ هان چی مرد جوان آقا توروخدا تکلیفه من رو روشن کنید الان من جوان محسوب میشم یا میان سال نکنه دیگه پیر شدم ؟؟
بهتر است مسولان محترم مترو به فکر حفاظ جلو سکو جهت جلوگیری از اینگونه موارد باشند
کسی که خودکشی کند از چاله به چاه می افتد.
ناامیدی و یاس از بزرگترین گناهان کبیره است و کسی که خودکشی کند علاوه بر دنیا، آخرتش را در سختی خواهد گذراند.
بارها خواسته شده است كه اي مسئولان عزيز از حفاظ هايي استفاده كنيد كه پس از ورود قطار به ايستگاه باز مي شوند. ولي كو گوش شنوا؟
تورم بيكاري طولاني شدن دادرسي و.....
چرا ما اینجوریم؟ یه مدت که پاتوق خودکشی کنندگان پشت بام ساختمان پلاسکو بود و حالا هم مترو. جدی چی به سر ما داره میاد؟ چرا از اینهمه دلواپس!! یکی نگران حال ناخوش ملت نیست؟
فشار های روانی و اقتصادی و بیکاری بزرگترین عامل این مسائل هستند.درصورت حل نشدن، شاهد موارد بیشتری از این موارد خواهیم بود.خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند.
در مترو گوانگجو چین همان طور که واگن ها در دارند دور ریل هم محصور شده و درهایی در قسمت هایی که درهای واگن ها قرار می گیرند در دیوار شیشه ای تعبیه شده وقتی قطار داخل ایستگاه می شد و درهاش باز می شد این درها هم باز می شد عملا امکان خودکشی وجود ندارد.
فشار های روانی و اقتصادی و بیکاری بزرگترین عامل این مسائل هستند.درصورت حل نشدن، شاهد موارد بیشتری از این موارد خواهیم بود.خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها