بازدید 12615

حزب‌الله شبکه شناسایی «النصره» را کشف کرد

رزمندگان حزب‌الله یک شبکه شناسایی وابسته به گروهک تروریستی «جبهه النصره» را در منطقه «بقاع» لبنان به دام انداخته و همه عناصر آن را دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۲۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 27 August 2014
رزمندگان حزب‌الله یک شبکه شناسایی وابسته به گروهک تروریستی «جبهه النصره» را در منطقه «بقاع» لبنان به دام انداخته و همه عناصر آن را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی «الحدث نیوز» لبنان در گزارشی نوشت که گروهک جبهه النصره و جریان‌های تکفیری در راستای ضربه زدن به حزب الله سعی در کشاندن درگیری‌ها از سوریه به لبنان دارند ولی همواره در تحقق این مأموریت شکست خورده‌اند...گروهک النصره تلاش می‌کند تحرک‌های حزب الله در ارتفاعات مرزی لبنان با سوریه تحت نظر قرار دهد تا شاید بتواند دامنه درگیری‌ها را به مواضع حزب الله بکشاند... این در حالی است که عقل نظامی حزب الله بسی فراتر از روش‌های جبهه النصره است.

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان در ارتفاعات «نحله» که از سمت ارتفاعات جنوبی شهرک عرسال به مسافت اندکی از مرزهای سوریه قرار دارد، طرح‌های جبهه النصره را نقش بر آب کرده است؛ گروه شناسایی حزب الله در پاتکی،‌ تکِ گروه شناسایی جبهه النصره را نه تنها خنثی کرد بلکه گروه شناسایی (دشمن) را نیز شکار کرد.

این گزارش حاکی است که گروه شناسایی حزب الله توانست شبکه شناسایی جبهه النصره را به زمین این حزب بکشاند و با نصب مواضع توهمی، رزمندگانش را از مواضع مذکور به عقب فرا خواند و با کشاندن عناصر جبهه النصره به مواضع توهمی، آن را به دام انداخت. شبکه شناسایی جبهه النصره مأموریت داشت، مواضع حزب الله را شناسایی کنند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شبکه شناسایی جبهه النصره به دنبال شناسایی مواضع استقرار توپخانه و موشک‌های حزب الله در منطقه «ضوء القمر» و زمین‌های کشاورزی و ارتفاعات «نحله» واقع در شمال شرق بعلبک بودند که بعد از عملیات رصد و تعقیب دقیق رزمندگان حزب الله توانستند اعضای شبکه تروریستی را به دام انداخته و آنها را دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش، اعضای این شبکه بخش دیگری از مجموعه‌ای هستند که مدتی قبل دستگیر شده بوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان