بازدید 10473

مرد شیشه ای دختر یک ماهه اش را له کرد

صبح یکشنبه گذشته زن 37 ساله ای به نام مرضیه سراسیمه و مضطرب به کلانتری 11 نیشابور مراجعه کرد. او می خواست خبری را به پلیس اطلاع دهد اما آن قدر نگران و مضطرب بود که نمی توانست براحتی صحبت کند. زن جوان با اشک و گریه از وقوع جنایتی هولناک خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴ 27 August 2014
روزنامه ایران نوشت:

صبح یکشنبه گذشته  زن 37 ساله ای به نام مرضیه  سراسیمه و مضطرب به کلانتری 11 نیشابور مراجعه کرد. او می خواست خبری را به پلیس اطلاع دهد اما آن قدر نگران و مضطرب بود که نمی توانست براحتی صحبت کند.  زن جوان  با اشک و گریه از وقوع جنایتی هولناک خبر داد.

مرضیه به مأموران گفت یک هــفته پیش ، شوهرش نوزاد یک ماهه شان را به قتل رسانده و در قبرستان روستای اسلام آباد نیشابوردفن کرده است.  در پی این ادعاهای هولناک ، کارآگاهان نیشابور بلافاصله وارد عمل شدند و به دستور اکبری مقدم، دادستان نیشابور پدر نوزاد دستگیر و با  نبش قبر، جسد نوزاد به پزشکی‌قانونی انتقال داده شد.

با دستورات تخصصی  دادستان نیشابور، بازپرس «بازرگانی »از شعبه دوم دادسرای نیشابور مأموریت یافت هدایت کارآگاهان را برای کشف معادله مجهول این جنایت هولناک بر عهده گیرد.

مرضیه در این مرحله به تیم تحقیق گفت: 16 سال پیش با علیرضا ازدواج کردم. او به  دام مواد مخدر افتاد.  بچه اول مان را به دنیا آوردم، فکر می‌کردم سرش به سنگ بخورد و ترک کند اما فایده‌ای نداشت. او به مصرف شیشه روی آورد و حالش هر روز بدتر می‌شد. ما صاحب بچه دیگری شدیم. اسمش را هستی گذاشتیم.  حدود یک هفته پیش بود که همسرم ناگهان دچار توهم شد و نوزادم را زیر دست و پایش له کرد. او هستی ام را از من گرفت و بعد هم بچه را به قبرستانی برد و دفن کرد. علیرضا،من و پسر 5 ساله ام را تهدید می‌کرد که اگر دراین باره  چیزی به کسی بگوییم ما را نیز خواهد کشت. در این چند روز از ترس چیزی نگفتیم ولی طاقت دوری از بچه ام را نداشتم و وقتی فکر می‌کردم چه بلایی به سر این نوزاد آمده قلبم به درد می‌آمد.

سرهنگ حسینی، رئیس پلیس نیشابور نیز در این باره به شوک گفت: تحقیقات پرونده تا زمان اعلام نظر پزشکی قانونی ادامه دارد. وی افزود: پدر جنایتکار 41 ساله است و در بازجویی‌های پلیسی  اعتراف کرده به دلیل اعتیاد شدید به شیشه  مشکل اعصاب و روان پیدا کرده و نوزادش را به قتل رسانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۳۶
اعتياد جرمه و مجازات اون بايد اعدام باشه و لاغير
پاسخ ها
فرهاد قزل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
اعتياد يك بيماري خطرناكه و رهايي از آن بسيار دشوار مشكل از قانون است كه در اين مملكت اعتياد بيداد ميكند مثال هم كشور دبي كه حتي مردم جرات ندارند يك قرص آسپرين با خود حمل كنند زيرا قانون در آن كشور بدرستي اجرا ميشود
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
نه تنها در قانون مسخره ما جرم نیست که یک بیماری با کلاسی هست که همین دیشب از زبان وزیر کشور مهربان و رئوف اعلام شد که معتادین تحت پوشش بیمه خاص قرار میگیرند.
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
وای وای وای وای !!! یعنی این شیشه ای ها باید دیگه چکار کنند که به عنوان مجرم ....
...اینا رو باید فرستاد زندان با اعمال شاقه بهشون بگن تا شب سنگ جا بجا کنند شب هم خسته بشن بتمرگن بکپن !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
نه ميگن بيماره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
طبق شرع مقدس و قانون مجازات اسلامي پدر و جد پدري مي تواند فرزند خود را بكشد و قصاص نمي شود
فقط از جنبه عمومي جرم به 3 تا 10 سال حبس محكوم مي شود
تحلیلگر امور مربوطه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
آخیییییییییییی چه جوری دلت میاد اینو بگی؟!!!!!!!!!!!!!!!
بیچاره بیماااااااااااااااااااره، باید نوازش بشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید همه کمک کنیم تا این پدر بیچاره مداوا بشه
باید با رافت اسلامی باهاش رفتار بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
برو عمو جان شرع مقدسو بخون!!! این قتل نفس و قصاص داره !!! نمیشه که پدری بچشو بکشه و راست راست راه بره !! این که میشه عصر جاهلیت !!! چه فرقی با زنده به گور کردن داره؟؟
از یه معتاد، بابا ساختی تا شاید سرش به سنگ بخوره که نخورد
فعلا که سر خودت به سنگ خورد
عجب جنایت هولناکی - واقعا مصرف شیشه و تولید ان خطرناک شده. باید برای تولید کنندگان و فروشندگان شیشه مجازاتهای سنگینی بگذارند
یا الله
مو به تن ادم سیخ میشه.
لعنت به تو
تابناک جان خواهشا شرافتا ناموسا از این خبرا نزار
به این پدرکه نمی شود گفت باید گفت به این دیوانه رحم نکنید قصاص کنید.
اعتیادبیماریست وبایددرمان شود درمورد قوانین سخت درباره شیشه بایدعرض کنم تاجاییکه شده قوانین دراین زمینه سخت شده ولی بایدازراهی دیگررفت برای پنجاه گرم شیشه اعدام درنظرگرفته شده فکرمیکنم کافی باشه ولی بازهم این مشگلات هست دربحث اعتیادهم هیچ چیزی بجزاین انجمن های ان ای درایران جواب نداده پس باید اینها روحمایت کرد
ای کاش وقتی فهمیدید معتادهست اون بچه اول رو هم به دنیا نمی اوردید چه برسه به دومی ! واقعا بچه ها چه گناهی دارن ؟اگر زنده بود هم فکر نکنم روز خوشی میدید ؟
معلوم نیست این طرز تفکر احمقانه از کجا نشات گرفته که با بدنیا آمدن بچه مرد سربراه میشه.بخصوص اگر معتاد باشه.یعنی حاضرندیک نفر قربانی بشه تا شاید یک معتاد به زندگی برگرده.
هرچي ميخونيم دستگيري معتاد شيشه اي بوده
كي ميخوايم از دستگيري توليد كنندگان و فروشندگان شيشه بخونيم خدا ميدونه
اعدام با اعمال شاقه
ای مسولین جلوی مواد مخدر باید کرفته شود.
خریدار و فروشنده را باید 20 سال فرستاد معدن بیگاری
الهی به حق همون خدا همه اون آدمهای پستی که تو کار خرید و فروش مواد مخدر هستند نابود بشن و همین بلاها سر خودشون بیاد نه سر بچه های بیگناه
واقعا تف به اوون شرف و غیرتت. تو که مرد نیستی یه حیووون وحشی نامرد هستی. آخه بی غیرت زورت رو به یه بچه یک ماهه نشوون دادی. اگه مرد بودی بخاطر بچه ات زورت رو به اعتیادت و نفست نشوون می دادی. متاسفم برات......
این پدر مجرم نیست او بیمار است ببریدش دکتر
خدایا خودت به داد ما برس ببین به کجا رسیدیم به عصر جاهلیت. آیا غیر اینه؟ تو رو خدا شما نظر بدید... آیا غیره اینه؟ .......
برای اینکه بعدا بلائی سر خانوده اش نیاورد او را اعدام کنید . یک معتاد شیشه ای به هیچ دردی از جامعه نمی خورد مگر اینکه باز هم مرتکب جنایت شود .
معتاد بیمار نیست معتاد بیمار نیست معتاد خطرناکه هم برای خودش هم خانواده هم مردم ...
کاش غیر از مرزها .لابراتوارهای داخل شهرها هم کنترل میشد.اونها لاقل مواد مخدر بودن معلوم نیست اینا چی هستن شیشه نیستن که! تو آشپزخونه وایتکس و جوهر نمک و شاید پالم قاطی میکنند میدن بچه های مردم.
خدایا خودت به داد ما برس ببین به کجا رسیدیم به عصر جاهلیت. آیا غیر اینه؟ تو رو خدا شما نظر بدید... آیا غیره اینه؟ .......
انگار پلیس در مورد مواد کلشو زیر برف کرده الان تو هر کوچه ای بری به راحتی خریدن یه اب معدنی میتونی هروئین یا شیشه بخری نمیدونم دلییش چیه!
این حیوان وحشی باید اعدام شود
احسان علیخانی حرف قشنگی زد که گفت: دو تا آدم بزرگ نمیتونن مشکلات خودشون رو حل کنند، انتظار دارند یه بچه این وسط بیاد مشکلشون رو حل کنه!!!!
وقتی تریاک رو جمع کردن و به جاش شیشه رو آوردن همین هم میشه کی دیده بود که کسی که تریاک میکشه توهم بزنه یا آزارو اذیت کنه یا بچه رو بکشه این برنامه تعریف شده برای جونهای مملکته ماست
سال پیش با علیرضا ازدواج کردم. او به دام مواد مخدر افتاد. بچه اول مان را به دنیا آوردم، فکر می‌کردم سرش به سنگ بخورد و ترک کند اما فایده‌ای نداشت. او به مصرف شیشه روی آورد و حالش هر روز بدتر می‌شد. ما صاحب بچه دیگری شدیم.
حماقت چقدر بیداد می کند
اینا جزو داعشن، باید اعدام بشه.حالم بدشد.
تابناک جان لطفاً عنوان رو اصلاح کن و بنویس:
"نامرد شیشه ای دختر یک ماهه اش را له کرد"
بله نامرد شیشه ای. اینجوری به مردها داره توهین می شه....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل