بازدید 2189

لاریجانی:مقاومت،صهیونیستها را به ذلت واداشت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با وجود حمایت غرب از رژیم صهیونیستی و در کنار سکوت کشورهای عربی، مقاومت، ماجراجویان صهیونیستی را به ذلت واداشت.
کد خبر: ۴۲۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 27 August 2014
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با وجود حمایت غرب از رژیم صهیونیستی و در کنار سکوت کشورهای عربی، مقاومت، ماجراجویان صهیونیستی را به ذلت واداشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی مردم فلسطین دربرابر حملات رژیم صهیونیستی افزود: امروز روز بزرگی است و بار دیگر ندای حق‌طلبانه پیروزی خون بر شمشیر در جهان اسلام و فلسطین طنین‌انداز شد.

وی اضافه کرد: در این روز ملت مظلوم و شجاع فلسطین نشان داد که با اتکا به خداوند می‌توان بر قدرت نظامی پوشالی رژیم صهیونیستی پیروز شد.

رئیس مجلس گفت: این قدرت، استواری، مجاهدت و شجاعت وصف‌ناپذیر ملت فلسطین و مقاومت به فضل الهی نابودی غده سرطانی را نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: با وجود تقدیم بیش از 2000 شهید که 700 نفر آنان کودک اند و 11 هزار مجروح مقاومت نشان داد که می‌توان دشمن صهیونیستی را به شکست واداشت و رژیم صهیونیستی تاوان اقدام ماجراجویانه خود را در درون و بیرون از سرزمین‌های اشغالی پرداخت خواهد کرد.

رئیس مجلس گفت: ملت ایران نیز مفتخر و سربلند است که در اوج مظلومیت و غربت فلسطینیان مانند همیشه با همه توان پشتیبان آنان بود و مفتخر است که به یاری آنان شتافت.

وی اضافه کرد: ملت ایران مفتخر است که فتح‌الفتوح مجاهدت نصیب ملت فلسطین شد و مردم فلسطین نگین صلابت و استواری مجاهدت هستند.

لاریجانی این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت مقاوم فلسطین و گروه‌های مقاومت و  ملت انقلابی ایران تبریک گفت.

وی ابراز امیدواری کرد با بازگشایی معابر غزه، امکان انتقال مجروحان برای مداوا فراهم شود.

رئیس مجلس همچنین فرارسیدن میلاد مبارک حضرت معصومه (س) را به مراجع عظام و مردم ایران به‌ویژه مردم قم تبریک گفت.

پس از سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی درباره پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی، فریاد مرگ بر اسرائیل نمایندگان چند مرتبه در صحن مجلس طنین‌انداز شد.

نمایندگان مجلس ناظران خود در شورای آمایش سرزمین را انتخاب کردند.

براساس رأی نمایندگان در صحن علنی، از میان 4 نماینده داوطلب از کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و عمران مجلس، دامادی با 98 رأی و جعفرزاده با 81 رأی از 173 رأی اخذ شده به عنوان ناظران مجلس در این شورا انتخاب شدند.

ارائه خدمات ثبتی منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای

نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرط ارائه خدمات ثبتی پس از اتمام مهلت پنج ساله لازم‌الاجرا شدن قانون حدنگار (کاداستر) را مشخص کردند.  

نمایندگان در نشست علنی امروز، تبصره ماده 11 طرح جامع حدنگار اعاده شده از شورای نگهبان را با 145 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر اصلاح کردند. بر اساس تبصره ماده 11 طرح حدنگار، پس از اتمام مهلت 5 ساله مذکور، ارائه هر گونه خدمات ثبتی به اشخاص منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای است.

قانون استخدام در نیروی انتظامی دائمی می شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تأمین نظر شورای نگهبان لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی را اصلاح کردند.

بر این اساس قرار شد دولت موظف شود برای دائم شدن قانون استخدام نیروی انتظامی اقدامات قانونی لازم را ظرف مدت یکسال از تاریخ تصویب به عمل ‌آورد. این مصوبه با 155 رأی مثبت، هیچ رأی منفی و 3 رأی ممتنع به تأیید مجلس رسید.

دستور جلسه علنی امروز مجلس

رسیدگی به طرح جامع حدنگار (کاداستر) کشور که شورای نگهبان آن را به مجلس بازگردانده است در دستور جلسه علنی امروز قرار دارد.

قرار است نمایندگان امروز به گزارش کمیسیون اقتصادی درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، طرح نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور، لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه بانک توسعه اسلامی، طرح حمایت از صنعت برق کشور و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده رسیدگی کنند.همچنین انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و عمران به عنوان عضو ناظر در شورای آمایش سرزمین، انتخاب سه نفر به عنوان ناظر در کارگروه ایجاد تسهیل و تسریع در صدور مجوز از دستگاه‌های اجرایی و دو نفر به عنوان عضو در هیئت امنای صندوق توسعه ملی از دیگر برنامه‌های امروز مجلس شورای اسلامی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی