بازدید 6084

آمار مدیرعامل از بدهی‌های سنگین استقلال

کد خبر: ۴۲۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ 26 August 2014

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلال ۶۷ میلیارد بدهی دقیق و ۱۰ میلیارد هم بدهی توراهی دارد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هفته گذشته با توجه به مشکلاتی که باشگاه داشت و نیاز به کمک همگانی به استقلال و پرسپولیس است، جلساتی داشتم. من اولین دعوتی که کردم پذیرفتند و آمدند و قدردانی کردند از این وضعیت که ایده‌آل نیست ولی خوب است و کمپ استقلال هم تا مدتی بعد آماده می‌شود. حضور این عزیزان در عرصه‌های ورزش، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور می‌تواند مفید و کمک باشد زیرا ممکن است درست منعکس نشود، باید بیایند و به طور عینی ببینند و از نزدیک ببینند و احساس رضایت هم شد و قول‌های زیادی هم داده شد که بتوانیم سرمایه‌گذاری کنیم و وقتی از استقلال رفتیم بدهی برای آینده‌ها نگذاریم.

وی ادامه داد: به سختی داریم کار می‌کنیم و گلایه نکردیم و من و ورزشکاران و مربیان دوستان قدیمی هستیم و اکثر آنها با روحیه‌ من آشنا هستند و می‌دانند که حرفم به اندازه امضایم اعتبار دارد و همه دوستان این مسئله را می‌دانند و یار ما هستند و امیدوارم موفق شویم. اتفاقی هم نیفتاده، از آنها خواستم که بیایند و از نزدیک مشاهده کنند زیرا مطالعه از روی کاغذ خیلی فرق دارد تا حضور عینی. برای همین قبول کردند بیایند.

افشارزاده در مورد کسر قرارداد گفت: اشتباه نکنید از اول 30 درصد کم کردیم نه اکنون. این دو بازی که تمام شد با توجه به مسایلی که پیش آمده است و یک میلیارد و خرده‌ای بیشتر هزینه کرده‌ایم و اول هم از خود قلعه‌‌نویی کم می‌کنیم. اعضای هیات مدیره و خود من هیچ پولی نمی‌گیریم و بعد از مدتی که بودم نسبتا احساس کردم کار انجام شده است. صحبتم تحریف شده است. من نگفتم که کسر می‌کنیم بلکه گفتم از قرارداد اولیه 25 درصد کم می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان استقلال بابت صدرنشینی و بازی‌های خوب پاداش می‌دهید، گفت: بله حتما، بازیکنان در دو بازی اخیر زحمات زیادی کشیده‌اند که مستحق پاداش‌اند.

وی ادامه داد: با سابقه دیرینه‌ای که دارم با من احساس نزدیکی می‌کنند و خواسته‌هایی هم دارند. 67 میلیارد بدهی و 10 میلیارد هم بین‌راهی بدهی داریم که مدام نامه می‌آید. از زمان آشتیانی به این طرف نامه می‌آید، 35 میلیارد از این بدهی هم بدهی مالیاتی است.

افشارزاده در مورد اینکه افجه‌ای سخنگوی باشگاه است یا هیات مدیره؟ گفت: سخنگوی باشگاه و هیات مدیره هستند. در مجموع 75 میلیارد بدهی داریم که 30 تا 35 میلیاردش مالیاتی است.

وی در مورد اینکه با مدیرعامل پرسپولیس مشکل پیدا نکرده‌اید، گفت: من و رحیمی دوستان قدیمی هستیم و خدا نکند یک روزی با هم مشکل پیدا کنیم و حرفی بزنم که ناراحت شود. او سال‌ها در سمت‌های مختلف حضور داشته و رئیس فدراسیون هندبال بوده است.

افشارزاده در مورد اینکه به عیادت مظلومی رفته‌اید یا نه، گفت: امروز می‌خواستم به عیادت مظلومی بروم که گفتند در اتاق عمل است.

وی در مورد اینکه از حضور در استقلال خسته نشده‌اید؟ گفت: نخیر خسته نشده‌ام.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان