بازدید 3496

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۲۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ 26 August 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
در اوایل که به بانک مراجعه می کردم و پیگیر وام ازدواج بودم فرمودند که اگه شرایطی که در وام ازدواج قید شده را داشته باشید مبلغ دو میلیون تومان اضافه خواهد شد اما الان میگویند نامه امده و دستور دادند که فقط مبلغ سه میلیون پرداخت شود.خواستم بگویم که با این روندی که بانک ها پیش گرفتند فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل در ازدواج  جوانان را علناً  نادیده میگیرند.
ای کاش چاره ای اندیشیده بشود.خیلی ممنونم که پیگیر خواسته کاربران خود هستید.
موفق و موید باشید انشاالله
کد شعبه 1216


پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 113/167/ت مورخ93/06/01 جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساندباتوجه به بخشنامه شماره 91/141720 مورخ 91/05/28 مدیریت کل اعتبارات این بانک که به کلیه بانکهای عامل ابلاغ شده است،بانکهای موصوف درصورت داشتن منابع قرض الحسنه نسبت به اعطای تسهیلات افزایشی وام ازدواج اقدام می نمایند.

اداره روابط عمومی
سهیل ایلداری       مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها