بازدید 3936

مخالفت مجلس با فوریت یک ادغام مهم

کد خبر: ۴۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲ 24 August 2014

نمایندگان مجلس با بررسی فوری طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی مخالفت کردند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) خانه ملت، دو فوریت طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی و حذف ماده (4) وظایف و اختیارات قانون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب نرساندند.

وکلای ملت با 94 رأی موافق، 94 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از 224 نماینده حاضر در جلسه، با دو فوریت طرح مذکور مخالفت کرده و با 110 رأی موافق، 70 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از 224 نماینده حاضر در جلسه، یک فوریت آن را نیز به تصویب نرساندند.

در این جلسه محمد سلیمانی به عنوان طراح، احمد توکلی و ایرج ندیمی به عنوان مخالفان دو فوریت و همچنین نصرالله پژمان‌فر و حمیدرضا طباطبایی به عنوان موافقان دو فوریت طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی در صحن علنی سخنرانی کردند.

این طرح که به امضای 60 نفر از نمایندگان مجلس رسیده، شامل یک مقدمه توجیهی و یک ماده واحده است که به صورت عادی در دستور کار مجلس قرار گرفت و در صورت تصویب نهایی، ماده (4) قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات موضوع تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات حذف می‌شود و همه وظایف، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و بودجه‌ای شورای عالی فناوری اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی منتقل می‌شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر