بازدید 2098

افزایش شمار شهدای غزه به 2095 نفر در چهل و هفتمین روز مقاومت

کد خبر: ۴۲۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳ 23 August 2014
حملات رژیم صهیونیستی برای چهل و هفتمین روز به مناطق مختلف غزه ادامه یافت و با شهادت 5 عضو یک خانواده آمار شهدا به 2095 رسید.

به گزارش فارس ، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای چهل و هفتمین روز به مناطق مختلف غزه ادامه یافت. جنگنده‌های این رژیم در ساعات اولیه بامداد محوطه های مسجد علی بن ابی طالب (علیه السلام) در محله زیتون را هدف قرار دادند، قایق‌های جنگی این رژیم نیز  در سواحل غزه اقدام به تیراندازی کردند.

همچنین در ادامه پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان غزه به مناطقی در مغراقه در استان مرکزی، محله سعودی و یک پایگاه نیروهای امنیتی در جنوب غرب رفح، محوطه های مسجد دار السلام در محله زیتون

و زمینهای کشاورزی در محله زیتون و پایگاههای مقاومت در رفح حمله شد.

مقاومت در پاسخ به این حملات چندی موشک به سمت «النقب غربی»، اسدود، عسقلان، زیکیم، کرمیا، نتیفوت و اشکول پرتاب کردند و در حمله موشکی القسام به اسدود یکی از نظامیان شرکت کننده در جنگ غزه زخمی شد و حال وی به شدت وخیم است.

وزارت بهداشت فلسطین از شهدات 5 عضو یک خانواده فلسطینی در حملات  امروز صبح خبر داد و بر اساس آخرین آمار منتشر شده تعداد شهدا تا به این لحظه به 2095 نفر و تعداد مجروحان به 10500 نفر رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر