بازدید 1508

اختلاف نظری با دولت قانون درباره تقسیم پست‌های وزارتی وجود ندارد

کد خبر: ۴۲۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹ 23 August 2014
یکی از اعضای ائتلاف شهروند عراق می‌گوید که اختلاف نظری با دولت قانون درباره تقسیم پست‌های وزارتی وجود ندارد و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق برای تشکیل کابینه در حال مذاکره با یکدیگر هستند.

به گزارش فارس، ائتلاف شهروند عراق به رهبری سید عمار الحکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد که مذاکرات بین گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق به شکل طبیعی ادامه دارد و اخبار منتشر شده در خصوص وجود اختلاف نظر میان این ائتلاف با دولت قانون قانون درباره تقسیم پست‌های وزارتی صحت ندارد.

الطرفی یکی از اعضای این ائتلاف با تاکید بر این امر به خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد گفت که ائتلاف شهروند تمایل به تصدی دو وزارت دارایی و نفت دارد و در این خصوص هیچ اختلاف نظری با دولت قانون درباره تقسیم پست‌های وزارتی ندارد.

الطرفی افزود: روند امور به صورت عادی در جریان است و مذاکره بین گروه‌ها و جریان‌های سیاسی عراق برای تشکیل کابینه ادامه دارد و اختلاف نظری مشاهده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد که گفت‌وگو و مذاکره دارای چارچوب خاصی است و به دور از هرگونه اختلاف در حال انجام است و طرف‌های مذاکره کننده در مذاکرات خود منافع ملی را در نظر می‌گیرند.

الطرفی مد نظر گرفتن تعداد کرسی‌های هر گروه‌ و جریان‌ سیاسی برای تقسیم پست‌های وزارتی و تشکیل کابینه را ابزاری بسیار مناسب دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل